Campania privată a Hyperhuman pe SeedBlink începe pe data de 24 februarie, fiind urmată de o campanie publică din 3 martie.

Hyperhuman este o platformă omnichannel pentru creare de conținut, distribuție și licențiere, adresându-se cu precădere profesioniștilor și business-urilor din industria de fitness.

Produsul lor simplifică procesele de creare și distribuire de conținut video de calitate pe orice canal și format, alimentat de tehnologia proprietară video bazată pe inteligență artificială.

Hyperhuman s-a lansat la începutul lui 2021 și a primit inițial o investiție de 500.000 de euro pentru creștere, startup-ul fiind susținut de două VC-uri: Sparking Capital & Early Game Ventures. Produsul permite pasionaților de fitness să creeze clipuri pe care să le transforme în ore pentru pasionați, mai ales că fitness-ul de acasă a crescut mult în pandemie.

Hyperhuman, fondat de Bogdan Predușcă, David Teodorescu și Dan Nica, foști angajați la Fitbit, vrea să rezolva provocarea de a crea video-uri de calitate pentru antrenori. Misiunea lor e să facă un conținut ușor, de calitate și care să fie reutilizabil cu ajutorul inteligenței artificiale. Cu ajutorul tehnologiei, clipurile pot fi create în câteva minute.

Despre Hyperhuman am mai scris aici.