Hyperhuman anunță integrări și parteneriate cu jucători cheie din industrie, mai ales din Statele Unite, care vin să aducă beneficii suplimentare. Printre parteneri se numără Wix.com, RookMotion, Alive Fitness sau Asensei. De asemenea, Hyperhuman devine parte a două organizații importante din industrie: Fittech Club și Fitness Industry Technology Council din Statele Unite.

În momentul acesta Hyperhuman se dezvoltă dincolo de aplicația în sine. După ce au anunțat un API care poate fi integrat în orice produs de fitness din toată lumea, noile parteneriate deschid noi canale și formate de distribuție a conținutului, analiză a antrenamentelor cu ajutorul computer vision, recomandări și personalizări pentru conținut, gamificare și sisteme de recompense, dar și statistici și analize avansate bazate pe wearables.

Iată câteva dintre parteneriatele anunțate:

Parteneriat Hyperhuman - Wix

Startup-ul a anunțat cu această ocazie un parteneriat cu Wix, unul dintre liderii în crearea de site-uri la nivel mondial. Practic, Hyperhuman poate oferi un widget pe site-urile create cu Wix care poate fi customizat și video-urile create cu Hyperhuman sunt publicate automat.

Hyperhuman - Alive Fitness: date despre antrenamente

Cu ajutorul parteneriatului cu cei de la Alive Fitness, conținutul de la Hyperhuman poate fi cu adevărat smart. Alive Fitness oferă un software de analiză a antrenamentelor cu ajutorul inteligenței artificiale care se bazează pe urmărire în timp real și biometrie.

Hyperhuman - RookMotion: integrarea datelor din dispozitivele wearable

Un alt parteneriat anunțat de cei de la Hyperhuman este cu RookMotion, care consolidează datele de pe toate dispozitivele de tip wearable, oferă recomandări bazate pe date și integrează aceste soluții în Hyperhuman.

"Hyperhuman este o platformă deschisă, iar API-ul nostru public și integrările în continuă creștere sunt părți esențiale ale misiunii noastre de a transforma videourile din industrie în conținut inteligent. Oferim integrări puternice care permit capacități de publicare extinse și îmbunătățesc consumul de conținut prin rapoarte avansate, analize de antrenament sau recomandări de conținut pentru membrii sau consumatorii de conținut ai clientiilor nostri”, spune, Bogdan Predușcă, CEO al Hyperhuman.

În luna august Hyperhuman anunța lansarea API-ului care deschide platforma către creatori de conținut, dar și companii care vor să integreze tehnologia ce permite realizarea mai ușoară de conținut video pentru fitness.

Misiunea Hyperhuman este de a face videourile de fitness universal accesibile, reutilizabile, și profitabile. Platforma alimentată de inteligența artificială este special concepută pentru industria de fitness - pentru a eficientiza costurile și efortul de creare și publicare a unui conținut de calitate constantă la scară largă.

Noul API permite organizațiilor fie să își publice propriul conținut, fie să acceseze un flux constant de conținut curatoriat de la o rețea globală de creatori de fitness și să îl livreze instantaneu în propria lor aplicație.

Toate detaliile le ai și pe blogul Hyperhuman.