Fiecare companie crește în ritmul propriu, dar sigur există o perioadă în care echipa se mărește rapid, cererea este mare, oferta și mai mare - totul devine stresant. De la redactat un job description, până la promovarea acestuia pe cele mai potrivite canale, munca unui specialist în recrutare nu e deloc ușoară. Și cu atat mai puțin într-un startup sau IMM, unde cultura organizațională este complet diferită de ceea ce se întâlnește în corporații. La sfârșitul zilei, candidatul e de dorit să aibă cunoștințele necesare, să se potrivească culturii dezvoltate până acum și să fie proactiv și motivat.

Citește mai mult despre planurile Jobful după ce au primit 100.000 de euro investiție anul trecut.

Până a ajunge la acest candidat, procesul poate deveni stresant, poate necesita multiple resurse și studiile ne arată că de multe ori este și ineficient: 100 de aplicanți reprezintă 100 de CV-uri care trebuie filtrate unul câte unul pentru ca la final, în cel mai bun caz, să poți stabili un maxim de 5 interviuri. Una dintre soluțiile din acest moment este Jobful. Și mai ales acum, dacă ești IMM sau startup.

De Jobful au auzit mulți încă din mai 2018, cand s-a lansat ca platforma dedicată eficientizării procesului de recrutare.

Jobful se adresează atât tinerilor profesioniști care doresc să își dezvolte cariera, cât și companiilor care vor să eficientizeze procesul de recrutare printr-o primă testare a candidaților. Prin intermediul unor teste psihometrice, utilizatorii își pot dovedi competențele, iar companiile au posibilitatea unei căutări foarte filtrate, pentru o compatibilitate maximă. Astfel, partea de sourcing și screening a procesului de recrutare este optimizată, timpul pe care îl petrece un recruiter pe platformă pentru a găsi un candidat potrivit este cu peste 70% mai mic: de la câteva ore, la cateva clickuri.

Un material pe larg despre povestea antreprenorială a fondatorilor Jobful și scopurile companiei poți citi aici.

Începând de luna aceasta, Jobful oferă 3 match-uri gratuite startup-urilor și IMM-urilor care sunt în căutarea unor tineri profesioniști motivați să își înceapă o carieră.

Dar totuși… ce este un match?

Match: Odată ce ai aplicat filtrele necesare și ai obținut o listă cu toți candidații de pe platformă care au abilitățile căutate, ai posibilitatea de a le trimite o invitație. Doar când un candidat acceptă invitația primită de la tine se consideră un match.

Ca să poți recruta pentru IMM-ul sau startup-ul tău prin Jobful, poți intra aici.

Foto - Shutterstock.com