Parteneriatul are ca scop integrarea celor două tehnologii, astfel încât fiecare companie ce crează procese cu ajutorul PROCESIO să poată configura cât mai ușor trimiterea de notificări automate prin SMS.
Spre exemplu, în cazul unei companii de furnizare de energie electrică, un utilizator mai în vârstă sau care nu se descurcă prea bine cu tehnica modernă de comunicare (cont în platforma furnizorului, email, etc) poate folosi un număr de telefon furnizat de SMSO, pentru a trimite indexul de consum iar PROCESIO transmite aceasta informație către sistemul furnizorului. De asemenea se pot cere date despre facturare prin trimiterea unui cuvânt cheie precum “facturare” iar PROCESIO va interoga sistemul furnizorului și va returna un alt mesaj cu informațiile cerute.
“Partenerii sunt un element important din ecosistemul pe care am început să îl creăm cu PROCESIO. Ne bucură că SMSO este printre primii parteneri care cred în viziunea noastră de digitalizare a companiilor prin automatizare proceselor repetitive.”- Marian Voicu, CEO PROCESIO.
“Suntem entuziasmați de integrarea dintre SMSO și PROCESIO deoarece ne permite să oferim o punte de legatură între aplicații software și oameni. Integrarea SMS-ului ca metodă de comunicare pe parcursul fluxurilor tech operaționale oferă eficiență și optimizează consumul resurselor. Această modalitate de utilizare a SMS-ului face parte din obiectivele noastre strategice încă de la începutul proiectului nostru.”, Bogdan Popa, Product Owner SMSO.
Recent, Ringhel a lansat versiunea privată a platformei PROCESIO, la nivel internațional, urmând ca lansarea publică să aibă loc în iulie 2021. Săptămâna trecută, PROCESIO a demarat o nouă rundă de finanțare prin platforma de investiții SeedBlink. În prezent, obiectivul minim al rundei de 500.000 de euro s-a subscris în proporție de 90%, iar prin suprasubscriere se poate ajunge la un maxim de 800.000 de euro. Runda este în derulare.
Bazată pe tehnologia no-code, PROCESIO permite fiecărei companii care se confruntă cu sarcini repetitive pe care angajații le rezolvă manual, să implementeze procese de automatizare, cu un efort de programare aproape zero, într-un timp mult mai scurt.