Lectură de 1 min

Strategia care nu va funcționa pe Instagram în 2021

Abonează-te pe  
Chiar dacă Instagram a apărut ca o platformă socială pentru persoane fizice, în timp, nenumărate business-uri au început să se promoveze pe această rețea socială. Fie că te interesează să-ți crești contul personal, fie pe cel de afaceri, contul de Instagram trebuie să aibă o strategie pentru a menține și a crește atenția audienței. Iată care sunt principalele tehnici care nu te vor ajuta în 2021.
Strategia care nu va funcționa pe Instagram în 2021

Află opiniile specialiștilor din comunitatea start-up.ro

Textele publicate în categoria Subiectiv sunt responsabilitatea autorilor, fiind opinii asumate de aceștia. Dacă vrei să afli mai multe opinii ale specialiștilor, urmărește categoria Subiectiv.

Urmărește specialiștii!

  1. Să nu faci Insta Stories

Apropierea de oamenii care te urmăresc poate fi mult mai rapidă dacă ai activitate pe Stories. Având un cont de Instagram, este foarte la îndemână să faci acest lucru, fie direct din aplicație, fie prin încărcarea fotografiilor sau video-urilor deja create, din galerie. Ba mai mult, aici ai putea să folosești content de tip Behind The Scenes, prin care să interacționezi mai simplu cu audiența ta. Tot aici ai posibilitatea să fii creativ, folosind toate tool-urile pe care Instagram ți le pune la dispoziție.

Statista arată că media Story-urilor unui brand cu mai mult de 100 de mii de urmăritori are 14,46 de stories pe lună. Pentru a evolua constant, trebuie să te apuci de treabă.

  1. Să faci același tip de content

Conform unor statistici, Instagram are, până la sfârșitul lui 2020, aproape 910 milioane de utilizatori. Diversitatea postărilor atrage privirile urmăritorilor, tocmai din acest motiv trebuie să te asiguri că nu plictisești audiența. Realizarea unor video-uri de tip Reels poate fi una dintre variantele care să te ajute cel mai mult. Ai ocazia să împărtășești video-uri funny, educative sau interactive, care să ajungă la comunitatea largă a Instagramului. Just start this and be creative!

  1. Lipsa hashtag-urilor

În funcție de fotografiile sau video-urile urcate pe platforma aceasta, te poți folosi de hashtag-uri pentru a face engagement. Sunt foarte multe persoane care, în loc să folosească un cont de Instagram, își selectează exact ceea ce vor să vadă, urmărind doar hashtag-urile relevante. În felul acesta, postarea ta poate să ajungă exact la persoanele care sunt interesate de ceea ce faci, iar munca ta să fie apreciată la cote maxime. Importanța lor o vei observa în interacțiunile cu postările, reach-ul avut, dar și câștigarea urmăritorilor. Poți avea până la 30 de hashtag-uri aici, so choose wisely!

Comunitatea de pe Instagram trebuie să fie tot timpul satisfăcută de ceea ce postezi, altfel vei pierde din audiență. Ai grijă să nu comiți greșelile de mai sus, dacă vrei să îți crești contul de pe această rețea socială.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: