Mădălina Hodorog este unul dintre consultanții în business pe care îi regăsești pe BizTool.ro și te poate îndruma pe drumul antreprenoriatului, oferindu-ți instrumentele necesare pentru a crea o afacere scalabilă, în același timp punându-te în legătură cu investitorii care pot finanța proiectele tale antreprenoriale.
Am adus alături de noi pe BizTool.ro câțiva specialiști cunoscuți în domeniile lor de activitate. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.
Fiind unul dintre specialiștii care poate ajuta antreprenorii cu privire la strategiile de business&branding, am întrebat-o pe Mădălina care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le fac antreprenorii la început de drum în ceea ce privește promovarea afacerii și ce recomandări are pentru aceștia.
Ea spune că, în primul rând, sunt puțini antreprenori care își setează viziunea. „Iar aici nu mă refer la a ști ce faci în următorul an. Mă refer mai exact la a ști răspunsul la întrebarea de ce fac asta?”.
În al doilea rând, celor mai mulți antreprenori le lipsește organizarea și strategia ceea ce are efecte majore în echipă, iar apoi în business. „Așa cum menționasem, sunt multe oportunități de dezvoltare pentru antreprenorii aflați la început de drum, însă cheia nu este în a merge la cât mai multe evenimente și a lua câte o bucățică din fiecare. Cred că este important în primul rând ca fiecare antreprenor să își privească business-ul în față - pe o coală mare de hârtie - să decidă ce vrea cu acel business și care sunt aspectele care lipsesc. În funcție de această coală de hârtie, recomand participarea la evenimentele care să îți aducă răspunsurile dorite.”
Ca răspuns la aceste provocări pe care le întâmpină antreprenorii, Mădălina folosește educația experențială în cadrul programelor pe care le desfășoară, unde nu există evaluare prin note, dar metode de evaluare inedite. „La fiecare sesiune de training (dacă vorbim de un concept mai larg), realizez feedback-uri prin metode diferite. La final de program se realizează evaluarea mare, iar impactul este văzut în primul rând în retenția participanților. De exemplu, de 7 ani împreună cu colegul meu Călin Crețu am conturat un concept de training dedicat studenților de la jurnalism. Ne întâlnim săptămânal, un semestru universitar, între orele 20-22:00 cu peste 40 de studenți și facem educație altfel”, povestește ea.
De 7 ani, au participat peste 200 de studenți la training-urile lor cu o promovare minimă. În opinia Mădălinei, acest lucru se datorează faptului că „educația altfel aduce impact în viața oamenilor, ei se transformă și transmit mai departe energia și entuziasmul. De atât este nevoie pentru ca o viziune să aibă impact”.
Pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, poți să găsești un specialist, ori poți deveni chiar tu specialist și să le oferi din experiența ta celor care își construiesc acum afacerea. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un specialist în grafică, în marketing, un consultant în business, după un avocat bun, sau după un consultant care să poată evalua și furniza posibile soluții pentru diferite ipostaze ale afacerii.