Social Insider a analizat peste 130.000 de Instagram Stories de la 2.548 de conturi de business de pe Instagram. Analiza vine în contextul în care din ce în ce mai multe branduri folosesc Instagram pentru promovare, printr-o abordare vizuală și printr-un engagement mult mai bun față de Facebook, o platformă care devine din ce în ce mai complicată.
Dar marketerii și antreprenorii au dificultăți în a ține pasul cu ultimele tendințe. Din acest motiv e important să citești acest studiu. Poți să-l accesezi aici ca să-l vezi integral.
Principalele concluzii privind folosirea Instagram Stories:
- 6 din 1.000 de oameni dau un reply la story. Social Insider menționează că brandurile ar trebui să se concentreze pe rata de retenție mai mult, nu pe cea de reply.
- Brandurile cu mai puțin de 10.000 de followeri reușesc să atingă mai mult de 9% din audiență. Reach-ul mediu pentru paginile mari este de 5%.
- În medie brandurile postează Stories de 7 ori pe lună (în 7 zile diferite). Conturile cu peste 100.000 de followeri postează o dată la două zile, iar conturile mai mici o dată la patru zile.
- 51% din branduri folosesc video în Stories. Se face din ce în ce mai mult conținut video în stories și oamenii petrec din ce în ce mai mult interacționând cu brandurile.
- E recomandabil să pui maximum 6 story-uri pe zi. Astfel, îi ții în priză pe 70% din cei care se uită la story-uri. Cu cât pui mai multe, cu atât engagement-ul va scădea.
- Oamenii pleacă mai departe mai des din poze, decât din video-uri. De obicei, oamenii renunță să se mai uite la story-urile unui brand după 2-3 poze.