Subway operează deja în România două restaurante sub conceptul Fresh Forward Décor, la Piteşti şi la Bucureşti, şi va extinde noua abordare la toate restaurantele din ţară. Cotat drept rețeaua de restaurante cu servire rapidă numărul 1 din lume, brandul Subway a înregistrat în primele 5 luni din acest an o creştere de 16% a vânzărilor faţă de 2018.

În primele luni ale lui 2019 compania s-a concentrat pe optimizarea afacerii, fapt ce a menținut fidelitatea clienților și a crescut numărul de clienți noi. Clienții au cumpărat în primele 5 luni din 2019 cu peste 7% mai multe produse: SUB-uri, wraps și salate.

Deschiderea celui de-al 39-lea restaurant Subway, in AFI Palace Cotroceni, și adoptarea unui design nou, atractiv și foarte prietenos cu clienții, este parte a strategiei de dezvoltare a companiei la nivelul anului 2019. După o investiție majoră în decor și dotări, primul Fresh Forward Decor Subway din București mizează pe un trafic mare încă de la deschidere.

Cel mai nou restaurant Subway din România aduce culori noi, luminozitate, iar legumele sunt expuse în partea din față a restaurantului. „Vorbim de un design mai curat, aerisit, tineresc. Nu reprezintă doar un pas înainte, ci un mare salt către viitor. Este, pur si simplu, Fresh Forward”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.

Iar acesta este doar începutul. În 2019, Subway România începe implementarea acestui nou design, Fresh Forward, în restaurantele din România. „Oferim clienților noștri nu doar un loc în care pot lua masa, ci o adevărată experiență. Totul este nou, proaspăt, curat şi plin de culoare. Noul design scoate în evidență conceptul fresh al Subway și expune produsele într-un mod particular și foarte atractiv”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov. O declaraţie video completă despre rezultatele în primele luni, precum şi despre planurile de viitor, este disponibilă pe YouTube, la acest link.

Foto credit: wall-street.ro