Participarea României pentru al treilea an consecutiv în competiția Chivas Venture oferă un credit important antreprenoriatului cu impact social, încurajându-se tot mai mult printre tinerii antreprenori români orientarea către societate și către sprijinirea comunității.

Timp de 3 săptămâni, publicul are la dispoziție un singur vot prin care să își susțină business-ul preferat. Finanțarea de 200 000 de dolari oferită în această etapă a competiției va fi distribuită, în funcție de numărul voturilor, către fiecare dintre cei 27 de finaliști. Susținătorii Taraba Virtuală pot acorda un singur vot start-up-ului românesc, pe www.theventure.com. Fiecare vot înseamnă o șansă în plus pentru Taraba Virtuală de a primi o parte cât mai mare din finanțarea oferită de Chivas Venture.

Taraba Virtuală este o aplicație mobilă gratuită care conectează micii fermieri cu oamenii care trăiesc în orașele de lângă ei. Aplicația ajută fermierii să își organizeze comenzile, să economisească timp și bani, ajungând în același timp la mai mulți clienți. Consumatorii au acces la mâncare sănătoasă, mai ieftin și mai rapid decât mersul la piață. Ambele părți petrec mult mai puțin timp în trafic, reducând astfel emisiile de CO2.

Aplicația, disponibilă în România la nivel local, a redus poluarea cu 50kg de CO2 anul trecut și a economisit 4 ore pe săptămână din timpul de lucru al unui fermier. Cu finanțarea primită în cadrul Chivas Venture, Taraba Virtuală se poate extinde la nivel internațional atrăgând mai mulți fermieri și utilizatori în căutare de alternative hrănitoare și ecologice.

Descoperă detalii despre Taraba Virtuală în interviul făcut la emisiunea Ziua Zero.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.