În cadrul târgului cu vânzare Kids in Business, 30 de elevi de clasa a III-a ai Complexului Educațional Laude - Reut își vor comercializa produsele și serviciile create special la cursurile de educație antreprenorială, oferite de programul Kids in Business.
Pentru că fiecare târg Kids in Business este dedicat unui proiect de responsabilitate socială, cu scopul de a dezvolta copiilor empatia față de ceilalți, dar și sentimentul de împlinire atunci când dăruiesc, toate încasările realizate în cadrul târgului vor fi donate Școlii Gimnaziale de stat „Constantin Ștefan” din Albești, jud. Ialomița.
”Suntem creatori de programe de educație antreprenorială pentru copii și conectori ai sistemelor de învățământ cu economia locală, prin participarea antreprenorilor reali la procesul de învățare. Punem accent pe învățarea practică și dezvoltăm programe de educație antreprenorială pentru copii, în formate flexibile, pentru a fi integrate în curricula școlară pentru toate vârstele. Prin acest program am reușit să stimulez spiritul de inițiativă și dezvoltarea comportamentelor antreprenoriale în rândul elevilor clasei ai III-a din Complexul Educațional Laude Reut, competențe și abilități care îi vor ajuta pe copii pe tot parcursul vieții, ele putând fi aplicate în toate domeniile de activitate”, a declarat Nicoleta Munteanu, fondator Kids in Business.
Kids in Business a fost creat de către Nicoleta Munteanu în anul 2012, pornind de la dorința de a oferi copiilor o incursiune în provocatoarea lume a afacerilor, având ca obiectiv pe termen mediu și lung crearea unui ecosistem național de educație antreprenorială.
Scopul programului Kids in Business este de a dezvolta copiilor un set de abilități și aptitudini antreprenoriale precum creativitatea, spiritul de inițiativă, creșterea încrederii în sine și abilitatea de a lucra în echipă.
Copiii învață într-un mod practic, de la antreprenori reali, fiecare etapă ce trebuie parcursă pentru a-și transforma ideile, pasiunile și talentele într-o afacere. Procesul de predare - învăţare se realizează prin metode interactive, majoritatea non - formale, precum proiecte, simulări virtuale, jocuri interactive şi valorificarea ideilor de afaceri în cadrul târgurilor Kids in Business şi pe platforma KIB.