Dacă Uber a schimbat modul în care funcționa în România și partenerii companiei plătesc taxele la stat prin firmele sub care sunt înregistrați, Taxify a funcționat în ultimul an și jumătate fără să ceară șoferilor parteneri să aibă firme.

Conform unei informări interne trimise șoferilor parteneri, nu se vor mai face activări fără a se prezenta o companie.

“Partenerii activi pot trimite documentele companiei (certificat de înregistrare, înregistrare Registrul Operatorilor Intracomunitar), prin intermediul mesageriei interne”, se arată în mesajul Taxify.

Astfel, Taxify încearcă să se alinieze cu celelalte companii de ridesharing. În lipsa unei legislații privind aceste activități, legalitatea serviciului este asigurată de contribuții la bugetul de stat de către firmele-mamă, dar și de către partenerii care fac acest serviciu cu mașinile lor.

Cifrele Taxify

Potrivit lui Mihai Florea, city manager la Taxify România, compania își va extinde serviciul din București și în Cluj-Napoca, acolo unde va da față-n față cu Uber, dar și cu servicii de tip Pony, unde poți conduce chiar tu mașina.

Sursele start-up.ro au confirmat că mutarea va avea loc până la finalul anului, pentru că la Cluj-Napoca a existat o cerere mare. Practic, utilizatorii Taxify au deschis aplicația acolo, dar nu au găsit mașină, dar au ajutat compania să-și dea seama că există cerere.

Mihai Florea a oferit și câteva cifre privind numărul de șoferi parteneri și utilizatori din România. Taxify are peste 5.000 de utilizatori și peste 100 de șoferi parteneri. Cifrele sunt destul de surprinzătoare, dat fiind campania de marketing din ultimele luni. Taxify a oferit curse la jumătate de preț, a mișcorat tariful la 1,1 lei pe kilometru și a oferit multe bonusuri șoferilor parteneri.