Alexandru Nechita are 29 de ani și a lucrat în industria IT, în România, încă din liceu, făcând atestate pentru colegi. Înainte de a intra în lumea de programatori de jocuri independenți, a lucrat pentru King Games și a lansat, împreună cu echipa din București, jocul AlphaBetty Saga, scrie wall-street.ro.

După ce studioul din București a fost redus, s-a mutat în Berlin pentru a lucra la Candy Crush Jelly. “L-am cunoscut pe Alex Nae undeva la începutul anului, pe un grup de Facebook, și am decis că este timpul să merg pe drumul meu”.

A fost greu să ne organizăm, cum eu sunt stabilit în Berlin și Alex Nae în București. Am experimentat cu multe aplicații de vorbit, de ținut la comun resursele jocului, să ne combinăm stilul de muncă și uneltele digitale

Colegul său, menționat mai sus, Alex Nae, are 27 de ani și a lucrat aproape 3 ani la Ubisoft București, participând la proiecte precum Assassin’s Creed 4 Black Flag, Far Cry 4, Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. “Am făcut primul joc independent în anul 2010, iar de atunci am continuat cu diferite proiecte personale care au văzut sau nu lumina zilei. Am făcut primul desen la vârsta de 1 an pe peretele din sufrageria bunicii”, spune Nae.

Un joc video desenat de mână

TUK este un joc video desenat de mână, care are două componente principale – una de management și RPG, și una de curse underground, într-un oraș fictiv, se arată în articolul colegilor de la wall-street.ro. Draftul jocului a apărut în 2014

“TUK cuprinde o parte din experiența mea ca jucător, dar și ca programator. Am avut norocul să îl întâlnesc pe Alex Nae, un alt jucător cu gusturi asemănătoare. Este unul dintre motivele pentru care m-am îndrăgostit de artă și conceptul lui inițial. A fost greu să ne organizăm, cum eu sunt stabilit în Berlin și Alex Nae în București. Am experimentat cu multe aplicații de vorbit, de ținut la comun resursele jocului, să ne combinăm stilul de muncă și uneltele digitale, dar amândoi avem suficientă pasiune și respect reciproc să spargem toate zidurile. Am devenit și buni prieteni de atunci. Suntem o echipă foarte buna”, spune Nechita.

Campania de pe Kickstarter

Campania de pe Kickstarter dorește să strângă 15.000 de euro. Până acum au fost finanțați doar cu 2.900 de dolari, dar mai sunt 19 zile la dispoziție. Proiectul e de tip totul sau nimic. Dacă se ajunge la finanțarea dorită, banii vor fi primiți. Dacă nu, toată suma va fi returnată.

Poți finanța jocul aici, pe Kickstarter.

Mai jos e un demo al jocului.