Noile ecrane din One Times Square ocupă întregul panou frontal al clădirii. Acestea expun afișe publicitare și clipuri video, live-streaming și multe alte capabilități pe care mediile publicitare obișnuite nu le dețin.

”Times Square din New York nu este doar o locație cu foarte mult trafic, dar este și un simbol al culturii și comerțului, ceea ce îl face locul ideal pentru a aduce mai aproape de public tehnologia noastră", a declarat Seog-gi Kim, vicepreședinte executiv al Visual Display Business, Samsung Electronics.

Jamestown, o companie de investiții imobiliare și management, deține și administrează One Times Square, clădirea de 25 de etaje situată în inima Times Square din New York City. Cunoscută pentru celebrarea Anului Nou, clădirea recunoscută la nivel global organizează cea mai cunoscută tradiție de Revelion din întreaga lume.

"One Times Square servește ca platformă de publicitate pentru cele mai cunoscute branduri din lume. Samsung oferă cea mai bună experiență vizuală, care pune în evidență, la o calitate de neegalat, toate aceste branduri.”, a afirmat Michael Phillips, președinte al Jamestown.

Prismview, o filială a Samsung Electronics America, a fost responsabilă pentru proiectarea, furnizarea, fabricarea și instalarea proiectului. Anul trecut, Samsung a finalizat de asemenea instalarea ecranelor LED outdoor din Two Times Square, situată vizavi de acest nou proiect.

Gama SMART LED Signage XPS din seria SMART are un design special gândit pentru a oferi un conținut uniform, prin culori vibrante, indifferent de setările alese.