Serviciul este dedicat atât echipelor operaționale de Resurse Umane, top management-ului, cât și celorlalte departamente dintr-o organizație.

Prin crearea unei aplicații complete de raportare care cuprinde cei mai importanți indicatori de performanță (KPIs) din zona resurselor umane, TotalSoft oferă companiilor posibilitatea de a urmări etapele gestionarii forței de muncă, de la planificarea la nivel de business a solicitărilor de recrutare, până la angajare, onboarding, dezvoltare, evaluare, promovare și separare.

Soluția, ușor de instalat și configurat, poate fi utilizată independent de alte aplicații, putând fi conectată la orice sursă de date (excel, soluții software, diverse baze de date). Unul dintre beneficiile principale este disponibilitatea în regim SaaS (Software As A Service), ceea ce oferă companiilor opțiunea de a plăti strict pentru serviciile utilizate, fără alte costuri suplimentare.

HR reporting as a Service se aliniază viziunii TotalSoft de „democratizare a tehnologiei”, fiind o soluție deschisă, care se poate integra cu orice alte aplicații utilizate de companie, ușor accesibilă, fiind oferită în regim SaaS.

„La baza dezvoltării acestui serviciu de raportae se află nevoile și preferințele clienților noștri, companii de succes din România. În procesul de dezvoltare au participat atât colegii noștri experți în resurse umane, consultanți de business, designeri de produs, consultanți tehnici, cât și specialiști în resurse umane și manageri care ne-au dat feedback în diverse etape ale dezvoltării conceptului”, a declarat Radu Ciucă, Head of Business Intelligence, TotalSoft.

Astfel, abonându-se la noul serviciu oferit de TotalSoft, orice companie, indiferent de tipul de activitate sau de dimensiune, poate să-și digitalizeze întregul proces de raportare și monitorizare a evoluției și performanței echipei. Indicatori precum creșterea numărului de angajați vs. creșterea veniturilor companiei, rata de succes pe fiecare canal de recrutare sau principalele motive pentru care angajații pleacă din companie, aplicați la nivel de firmă sau linie de business, sunt disponibili la un click distanță, pentru toate părțile interesate.

Având la bază platforma Tableau, inclusă de Gartner pentru a opta oară consecutiv în categoria liderilor în soluții de Business Intelligence, soluția TotalSoft nu se va limita strict la furnizarea unor rapoarte intuitive, ci țintește funcționalități care permit analize în profunzime a unor profile și comportamente pe baza cărora se pot face predicții sau corecții de strategie.

Tehnologia TotalSoft sprijină companiile în lupta cu efectele COVID-19

Investiția de 300.000 de euro în noua soluție de HR completează eforturile TotalSoft de a crește gradul de digitalizare în cadrul organizațiilor și reprezintă o continuare a proiectelor deja inițiate în această direcție.

Astfel, TotalSoft a lansat deja un set de rapoarte pilot care ajută companiile să înțeleagă și să diminueze impactul COVID-19 asupra organizației. Prin aceste dashboarduri, companiile pot înțelege mai ușor modul în care trebuie să comunice cu angajații și clienții, care este impactul general asupra afacerii și cum pot stabiliza operațiunile comerciale.

Rapoartele analizează, spre exemplu, situațiile cu angajații care prezintă risc mare de îmbolnăvire sau situația orelor lucrate de acasă, starea de spirit a angajaților și implementarea programelor de training solicitate de aceștia în perioada de pandemie.