Trei trucuri pentru un #blogpost catchy
Anul acesta toți ne-am mutat activitatea în mediul online din motive de siguranță. Ba mai mult, sunt antreprenori care au văzut în acest context o oportunitate pentru a-și deschide o afacere care să funcționeze doar online. Și pentru a atinge acest obiectiv content-ul a devenit principalul lor agent de vânzări. Citește în continuare cum poți folosi postările de pe blogul companiei pentru a vinde mai mult.
Află opiniile specialiștilor din comunitatea start-up.ro
Textele publicate în categoria Subiectiv sunt responsabilitatea autorilor, fiind opinii asumate de aceștia. Dacă vrei să afli mai multe opinii ale specialiștilor, urmărește categoria Subiectiv.
Urmărește specialiștii!
Conform Internet Live Stats, există peste 1.8 miliarde de website-uri, peste 4.7 miliarde de căutări pe Google în fiecare zi și peste 6.7 milioane de postări pe bloguri zilnic. Potențialii tăi clienți nu au deloc o muncă ușoară: să navighezi printre atâtea informații și să decizi în cine să ai încredere și în cine nu, chiar nu e o alegere simplă. De aceea articolele de pe blogul tău ar trebui să meargă drept la țintă către nevoile reale ale clienților tăi într-un mod simplu, prietenos și eficient pentru business-ul tău.
-
Cunoaște-ți audiența
Este foarte important ca înainte să începi să scrii un blog post să faci research și să decizi care este publicul căruia te adresezi. În primul rând pentru a identifica clar nevoile pe care le are respectiva categorie și pentru a hotărî ce tone of vice vei folosi în comunicarea cu ea.
Conform unei cercetări realizate de Institutul de Content Marketing, 42% din marketerii B2B care folosesc această strategie au încredere că vor avea rezultate. Deși poate părea un procent mic, este aproape triplu față de cei 16% care consideră că nu au rezultate cu strategiile lor de content marketing.
-
KISS (Keep it short and simple)
Un alt lucru de care trebuie să ții cont atunci când faci content pentru un blog este să te asiguri că informația pe care o oferi rămâne în mintea oamenilor. Cum poți face asta? Folosește propoziții scurte care conțin informații esențiale.
Menținerea atenției cititorilor este necesară, iar textele lungi, care conțin informații exagerat de multe tind să plictisească. Un studiu al serviciului de analiză Chartbeat arată că 55% din vizitatorii unui website petrec 15 secunde sau chiar mai puțin timp până decid să părăsească pagina. Ei bine, ai 15 secunde la dispoziție pentru a-i determina să vrea să afle mai multe despre produsele sau serviciile tale.
-
Adaugă poze / video-uri / infografice
O fotografie face cât o mie de cuvinte. Este recomandat să adaugi în text fotografii, video-uri sau infografice pentru a nu obosi vizitatorii blogului.
Mai mult de atât, un research publicat pe Hubspot a demonstrat faptul că 90% din informație este transmisă creierului vizual. Astfel că, oamenii procesează informațiile de 60.000 de ori mai repede prin intermediul fotografiilor sau al video-urilor. De asemenea, o imagine poate face un text mai ușor de citit și este recomandat să ai măcar o fotografie în articolul tău.
Contentul vinde atunci când este creat corect. Pune accent pe nevoile pe care le satisfac produsele tale pentru că cei mai mulți oameni caută pe internet informații legate de nevoi pe care le au la un anumit moment. Astfel dacă textul tău face referire exact la nevoia respectivă, ai șanse foarte mari nu doar să fie citit, ci să primești și comenzi.