Acesta este și povestea brandului de costume made to measure Tudor Tailor, carei a lansat la începutul lunii august, în premieră în România, o aplicație online de customizare 3D a designului pantofilor made to order, pentru bărbați - inspirată de conceptul made to measure.

“Deși suntem un brand care promovează valorile și eleganța clasică autentică, întotdeauna am acordat o atenție specială digitalizării și am reușit să implementăm cele mai noi tehnologii pentru a oferi o experiență cât mai complexă și mai placută, în același timp, clienților”, a declarat Alin Copîndeanu, CEO și cofondator Tudor Tailor.

Cum funcționează aplicația 3D?

Practic, acest tool online ajută utilizatorul să treacă din rolul de potențial cumpărător în cel de creator al propriilor pantofi.

“Dorim să inovăm și să îmbunătățim experiența clienților, și-am vrut să oferim variante simple și comode pentru a-ți personaliza pantofii. Aplicația pe care am dezvoltat-o este intuitivă, simplu de folosit și îți permite să vezi și să modifici modul în care vor arăta. Prin prezentarea pantofului într-un mediu tridimensional, îl poți analiza și customiza în detaliu, din orice unghi dorești”, descrie Alin procesul de creație.

Aplicația 3D îi permite cumpărătorului să aleagă fiecare detaliu: de la ce culoare și ce tip de piele să aibă fiecare secțiune a pantofului, la culoarea șireturilor și tipul și culoarea tălpii ori a căptușelii - chiar și cum să arate cusătura exterioară și alte detalii ornamentale.

“Customizatorul te întâmpină cu o gamă de modele, având mai multe categorii din care se poate alege. Odată ales modelul și tipul de vârf dorit, se intră în customizatorul propriu-zis. De acolo, poți începe să te joci cu aplicația și să îți vizualizezi pantoful”.

De ce o aplicație 3D interactivă în industria fashion, în România?

Această funcționalitate dedicată sectorului e-commerce se anunță una de bun augur atât pentru business, cât și pentru clienții din România, care preferă să investească tot mai inteligent în produse locale, autentice și calitative.

Acest salt digital înseamnă, pentru companie, adaptarea la nevoile pieței actuale, o fidelizare eficientă a clienților, dar și o simplificare a proceselor de lucru din spate. Pentru cumpărători, o tehnologie care le permite să “probeze” produsele înseamnă un grad mai mare de control asupra lucrurilor pe care le cumpără și care fac parte din stilul lor de viață.

“În showroom-ul din București, avem o tabletă inteligentă unde clienții își pot personaliza pantofii cu unul dintre consilieri și pot fi sfătuiți în legatură cu ce tip de pantof li se potrivește în funcție de evenimentul la care vor participa. Domnii care doresc să experimenteze cu stilul și culorile sigur vor găsi în aplicație un asset formidabil”,a completat Alin.

Extindere internațională în Belgia

Și recunoașterea la nivel internațional se află printre planurile brandului. Deja a avut loc inaugurarea primului showroom din afara țării în sistem de franciză, în Hasselt, Belgia, și se dorește extinderea internațională în UE la nivel de online.

Pentru cerințele mai dificile, Tudor Tailor a venit în sprijinul utilizatorilor și cu o aplicație prin care pot comanda pantofi bărbătești exact pe particularitățile lor (o formă atipică a tălpii, mărimi foarte mici sau mari).

“Avem o aplicație dezvoltată de un partener, FeetSizr, disponibilă pe AppStore și pe Google Play, prin care clienții își pot lua singuri măsurile cu o coală A4 și un smartphone. Procesul durează undeva la 3-5 minute și utilizatorul va primi un cod, cod care îi măsoară și salvează mărimile.”, adaugă el.

De asemenea, compania românească a adus în România și costumul hidrofob, rezistent la murdărie și lichide, bazat pe nanotehnologie, un produs dedicat bărbaților care adoptă ținute business și activează în mediul corporate, în special.