Poate și din cauza limitei de 140 de caractere a postărilor, dacă ținem cont că nouă ne place să vorbim mult. Poate acest lucru se va schimba pe viitor, mai ales că rețeaua testează tweet-urile cu 280 de caractere, număr dublu față de până acum.

Potrivit reprezentanților companiei, posibilitatea de a avea postări de 280 de caractere va fi disponibilă mai întâi pentru câteva limbi, printre care și engleza, urmând ca în scurt timp să fie disponibilă tuturor utilizatorilor Twitter.

O postare pe blogul oficial al Twitter explică faptul că limitarea numărului de caractere la 140 a fost extrem de dificilă pentru utilizatorii care vorbesc în franceză, spaniolă, engleză sau portugheză, de exemplu, comparativ cu cei care vorbesc japoneză sau chineză.

Astfel, oamenii de la Twitter au descoperit că, în medie, tweet-urile în japoneză au 15 caractere, în timp ce tweet-uri în limba engleză au cam 34 de caractere (doar 0,4% dintre tweet-urile în japoneză ajung la 140 de caractere, în timp ce 9% din postările în engleză au 140 de caractere).

Mesajele scurte, la obiect, de tipul celor sms (și chiar mai scurte), au fost trademark-ul Twitter încă de la lansarea sa. Însă, de-a lungul timpului cei de la Twitter au înțeles faptul că sunt și utilizatori care doresc să nu mai fie constrânși de această limitare, fie pentru că structura limbii este mai complicată, fie că au un mesaj mai puternic.