Fondat în 2015 de către oameni de știință de la University College London, specializați în domeniul cercetării în inteligență artificială, Re:infer folosește machine learning pentru a mina și a scoate rapid și cu un grad ridicat de acuratețe informații relevante din mesaje și documente.
”Clienții noștri primesc zilnic mii de documente și comunicări și au nevoie de date sintetizate pentru a înțelege procesele firmelor și a le eficientiza. Combinând tehnologia NLP a Re:infer și tehnologia noastră AI și de înțelegere a documentelor putem extinde capacitățile actuale de automatizare și să dezvoltăm noi resurse pentru clienții noștri”, a declarat Ted Kummert, Executive Vice President, Products & Engineering în cadrul UiPath, într-un comunicat oficial de presă.
Pentru UiPath, noile capacități de analiză a datelor vor ușura capacitatea roboților software de a înțelege semantica și contextul mesajelor din emailuri, discuții chatbot și sesiuni de voce derulate în cadrul business-urilor, putându-se livra, astfel, experiențe superioare de customer service.
Momentan, capacitățile Re:infer sunt disponibile clienților UiPath pentru un preview privat, mai multe detalii despre această integrare urmând să fie disponibile în cadrul evenimentului UiPath FORWARD 5 care va avea loc între 27 și 29 septembrie în Las Vegas.