Alături de fabricile deja existente în Germania, Irlanda și Statele Unite ale Americii, noua bază de producție va asigura pentru Sennheiser și mai multă flexibilitate pentru a acoperi cererea din piață. După finalizarea construcției, programată anul acesta, fabrica din Brașov se va concentra inițial pe producția de electronice destinate publicului larg.

Prin investiția într-o nouă fabrică, Sennheiser intenționează să își întărească poziția pe piața Europeană de produse electronice. “De mai mulți ani, EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) este regiunea care ne-a adus cele mai mari creșteri. Cu noua fabrică din România, avem o a treia bază de producție europeană și, în același timp, ne extindem rețeaua de distribuție din Europa. Aceste acțiuni ne oferă un mai bun control asupra volumelor de producție, dar și capacitatea de a fi mai flexibili în a adapta produsele noastre la cerințe de piață dinamice”, a declarat Dr. Andreas Sennheiser, Co-CEO at Sennheiser, adăugând: “Cu această nouă fabrică ne continuăm investițiile în independența care continuă să reprezinte calitatea distinctivă și avantajul Sennheiser ca o afacere de familie.”

“Unul dintre principalele motive pentru care am ales Brașovul este infrastructura, apoi conexiunea foarte bună cu zona economică europeană”, a declarat Daniel Sennheiser, Co-CEO at Sennheiser. “Așteptăm cu nerăbdare să cooperăm cu Industrial Park Brașov (IPB). Ca un partener important, IPB va juca un rol cheie în a asigura standardele de înaltă calitate pe care le avem pentru fabricarea produselor noastre”, a completat Daniel Sennheiser, Co-CEO al Sennheiser.

În timp ce fabrica din Tullamore, Irlanda, produce în special monitoare de studio și traductoare acustice, la sediul central din Wedemark producția este concentrată în special pe produse premium și profesionale, inclusiv microfoane wireless. Microfoanele pentru piețele americane și asiatice sunt produse la fabrica din Albuquerque, Statele Unite ale Americii. Noua fabrică se va concentra pe producția de electronice destinate publicului larg.

În total, Sennheiser lucrează cu 20 de subsidiare de vânzări și parteneri comerciali în peste 50 de țări din întreaga lume. Cinci centre de inovație folosesc cercetări și procese de dezvoltare pentru a îmbunătăți puterea inovativă a specialiștilor audio.