În această perioadă, cele mai mari vânzări au loc la produsele din categoria Casă, Decorațiuni & Bricolaj, ce înglobează peste 10.000 de produse cu subcategorii ca grădinărit, unelte și scule, compresoare și pompe, aparate de sudură, soluții de iluminat, generatoare de curent și altele.

Generatoarele de curent, mașinile de tuns iarba, motosapele și aparatele de spălat cu presiune sunt produsele cu cele mai mari volume vândute. Pentru a susține creșterea categoriei, evoMAG își propune să dubleze numărul de produse disponibile de la an la an.

Anul acesta, evoMAG estimează o creștere de peste 20% a vânzărilor pentru această categorie de produse.

Diversificarea portofoliului de produse la nivel general este, pentru evoMAG, una dintre direcțiile strategice de anul acesta. Compania a încheiat luna trecută prima fază din procesul de dublare a numărului de produse disponibile, adăugând 30.000 de noi produse în site. Totodată, evoMAG a început faza a doua a procesului și estimează listarea a 45.000 de noi produse în site până la finalul lunii iunie.

În topul intereselor clienților evoMAG, în această perioadă, se află produsele din categoria Vehicule Electrice, vedetele fiind aici din zona de transport urban, în special trotinetele electrice și scuterele electrice, produse revenite în atenția clienților odată cu încălzirea vremii, dar și ca urmare a scumpirii carburanților.

De asemenea, înainte de Paște, cerere mare este și pentru produsele care pot fi oferite cadou. Cele mai mari vânzări sunt la produsele de îngrijire personală, dar și la dispozitive wearable – brățări de fitness, ceasuri inteligente, căști etc.

evoMAG desfășoară până pe 25 aprilie campania de reduceri de Paște, ce vizează peste 10.000 de produse, cu discounturi de până la 30%.