Vitacom Electronics a înregistrat o cifră de afaceri de 38,5 milioane de lei în primele nouă luni ale acestui an. „Pentru Vitacom, primele nouă luni ale acestui an au fost caracterizate de o creștere continuă în ceea ce privește valoarea vânzărilor efectuate. Obiectivul stabilit la începutul anului 2018 a fost depășit cu 13,5% faţă de anul trecut. În ceea ce privește profitul, dacă ne referim la aceeași perioadă, vorbim de o creștere de 3%”, declară Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

Rezultatele obținute sunt susținute de dezvoltarea portofoliului de produse, stabilirea unui personal dedicat pentru pieţele noi, fidelizarea revânzătorilor prin acordarea anuală de beneficii, creșterea investițiilor pe partea de promovare și a personalului de vânzări.

Cele mai bine vândute produse

Cele mai bine vândute produse au fost sursele de alimentare, becurile cu LED, accesoriile audio, robineții, boxele, cablurile HDMI și acumulatorii plumb-acid. Majoritatea produselor care au performat sunt arondate brandului propriu Well, aflat în focusul companiei pentru dezvoltare.

Pentru anul 2018, retailerul anticipează o creştere de 15% a vânzărilor efectuate, de 57,3 milioane lei. „Ne dorim să ţinem pasul cu piaţa şi, dacă este posibil, să depăşim valorile stabilite de către aceasta. Ne bazăm pe încrederea clienţilor, acesta fiind principalul vector care să susțină atingerea obiectivului propus”, declară Aviva Vita.

În ceea ce privește raportul vânzărilor online versus offline, retailerul Vitacom încearcă să mențină un echilibru între cele două canalele de desfacere. Vânzările online au reprezentat 55%, clienții

companiei îndreptându-se tot mai mult către magazinul online.

Citește și despre cum este văzut din Cluj mediul de afaceri românesc, în opinia lui Vasile Vita, proprietarul Vitacom, un business de trei decenii.