Reprezentanții companiei așteaptă noi creșteri în 2018, respectiv venituri de 12,3 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2017. Estimarea se bazează pe creșterea volumelor în ceea ce privește categoriile Audio & Video, Casă & Hobby și Îngrijire personală.

La nivel de încasări, Vitacom a înregistrat venituri de 1 milion de euro în luna august, apropiindu-se de recordul de 1,2 milioane euro obținut în noiembrie 2017, motiv pentru care reprezentanții companiei așteaptă anul acesta o performanță financiară superioară celei de anul trecut.

Un alt motor de creștere este reprezentat de investițiile companiei în echipă și în optimizarea proceselor operaționale. Astfel, echipa Vitacom a fost extinsă anul acesta cu 12 noi angajați în cadrul departamentului de vânzări. De asemenea, Vitacom a implementat un soft dedicat managementului aprovizionării, fapt care a îmbunătățit timpii de lucru și fluxul proceselor de aprovizionare. Echipa de management a beneficiat, de asemenea, de investiția într-un ecosistem online cu funcții și unelte care să îmbunătățească procesul decizional și activitatea tuturor departamentelor.

„La Vitacom, credem în oameni și în lucrul bine făcut. Am pornit acest business cu un singur angajat, regăsit în propria persoană, iar astăzi, după mai bine de un sfert de secol, vorbim de acoperire națională, produse marcă proprie și extindere pe piețele internaționale. Avem toate premisele să privim cu încredere și optimism spre viitor”, declară Vasile Andrei Vita, fondator Vitacom Electronics.

Recent, redacția start-up.ro a fost la Cluj, unde a stat de vorbă cu proprietarul Vitacom, care a dezvăluit cum este văzut din Cluj mediul de afaceri românesc.