Cu ajutorul acestei investiții, VTEX își va continua dezvoltarea și expansiunea la nivel global și va continua să își îmbunătățească soluțiile de tip cloud commerce pe care le oferă.

Având o creștere organică de 43% anual, în ultimii 5 ani, VTEX a devenit unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața comerțului digital.

VTEX oferă soluții de comerț la nivel global pentru 2.500 de branduri, printre care Levi’s, Sony, Walmart, L’Oréal și Motorola. Printre inovațiile companiei se află tehnologia patentată de plată online fără parolă, sigură și intuitivă, numită SmartCheckout™, o rețea arhitecturală de microservicii pentru a furniza fără probleme actualizări continue, și VTEX IO, arhitectura de dezvoltare fără servere care permite clienților producerea de aplicații web scalabile, gata pregătite pentru producție, destinate comerțului global fără necesitatea unei infrastructuri complexe.

„În ultimii 4 ani, ne-am axat pe construirea unei platforme care să permită dezvoltarea comerțului la nivel global prin unificarea operațiunilor clienților noștri online și offline”, spune Mariano Gomide, cofondator și co-CEO la VTEX. „În tot acest timp, am deschis birouri în SUA și în UE și ne-am consolidat prezența în America Latină. Aceasta investiție făcută de SoftBank și partenerii săi validează dedicarea noastră de a oferi o platformă de comerț unificată, scalabilă, securizată și globală.”

VTEX este prezentă și în România, iar Cristi Movilă a fost numit recent în poziția de country manager VTEX România.

VTEX are ca tactică în România partenerierea cu diferiți furnizori de soluții tehnice, nu un partener principal. “VTEX generează la nivel global 3 dolari pentru fiecare dolar pe care-l produce pentru sine. Modelul nostru de business e să avem parteneri și ei să genereze venituri mai mari”, spune Movilă.

În momentul acesta VTEX are 5 clienți în România, printre ei numărându-se Meli melo, Miniprix, F64, Dacris și Pentruanimale. Conform lui Cristi Movilă, principalul criteriu pentru VTEX în alegerea clienților este dorința acestora de a înțelege comerțul unificat, atât offline, cât și online.