În primul an, retailerul estimează listarea a circa 50 de comercianți majori în marketplace, fiind așteptate branduri din diverse categorii și domenii de activitate, precum casă, grădină sau bricolaj.

Ca urmare a investițiilor în digitalizare, dar și în extinderea gamelor de produse și în lanțul logistic, Metatools estimează pentru anul 2023 o creștere de minimum 15% a afacerilor față de anul trecut, până la circa 25 de milioane de euro.

“Noul marketplace este unul de elită - primul de acest profil din România. Dorim să promovăm companiile românești în vederea dezvoltării afacerilor, atât pe piața autohtonă, cât și la nivel european”, susține Mircea Androne, cofondator și CEO al Metatools.

Cofondatorul companiei estimează minimum 100.000 de SKU-uri (stock keeping units) listate în primul an și multiple branduri premium, precum:

  • Dewalt, Bosch, Makita, Milwaukee - scule electrice
  • Stihl, Husqvarna, Villager - utilaje specifice grădinăritului
  • Karcher, Kranzle, Nilfisk - curățenie, aparate de spălat cu presiune
  • Wiha, Ridgid, Rems, Rothenberger, Unior, Sata - scule de mâna și pentru instalații
  • Kapriol, Stanley - scule specifice bricolajului/amenajări interioare
  • Smart Quality - catalog general de scule, accesorii și diverse echipamente de construcții (marca proprie Metatools Group).

Un marketplace pentru DIY

E-bricoshop.ro este mai mult decât un marketplace, este un spațiu dedicat pasionaților de DIY, cu o gamă extinsă de produse pe multiple verticale. Oferta se va îmbogăți constant, în funcție de preferințele cumpărătorilor.

“Ne bucurăm că alături de VTEX am reușit să construim un marketplace dedicat pasionaților și profesioniștilor de amenajări de casă și grădină. Capabiliățile VTEX ne-au permis să oferim clienților o gamă extinsă de produse de la zeci de parteneri locali - de la echipamente și scule profesionale, la mobilă pentru casă și grădină. De asemenea, am reușit să implementăm un proces de înregistrare cât mai facil pentru comercianții care se înscriu în marketplace, dar ne oferă și flexibilitate în a ne extinde internațional ușor, fără dezvoltări ulterioare costisitoare”, adaugă Mircea Androne.

Nișa DIY a câștigat o popularitate semnificativă încă din pandemie în rândul consumatorilor care apreciază soluțiile personalizate și creative pentru case, grădini și diverse proiecte.

Jucătorii locali profită de această tendință în creștere, prezentând o gamă variată de produse, unelte și servicii de bricolaj, toate provenind de la întreprinderi din România. Prin conectarea cumpărătorilor cu acești artizani talentați, e-bricoshop speră să promoveze un sentiment mai puternic de comunitate și să încurajeze achiziționarea de la producători locali.