Acestea beneficiază de gestiunea facilă a istoricului de interacțiune cu un prospect și pentru a monitoriza mai ușor sursele de lead-uri, modul de convertire a acestora, motivele de refuz ce pot fi investigate pentru îmbunătățirea procesului de vânzare, precum și o analiză completă și complexă a întregului proces.

Totul este integrat în procesele de {{comunicare[43]}} automatizate prin SMS și/sau email.

Noile soluții de CRM – White Image sunt destinate atât companiilor mici, cât și celor cu peste 50 de angajați, dar și celor cu echipe mari de vânzări și suport.

Soluțiile de CRM – White Image ajută angajații să planifice mai bine interacțiunea cu un client, să gestioneze mai eficient istoricul comunicării cu acesta, crescând în același timp productivitatea.

În același timp, managerii pot optimiza mai eficient canalele de vânzare și pot înțelege care canal de generare de leaduri funcționează mai bine, pot monitoriza activitatea de vânzări a fiecărui agent, dar și a clienților, facilitând comunicarea și accesul părților implicate la un istoric al comunicării și al produselor deținute de fiecare client, astfel încât să fie mai ușor de identificat și de rezolvat eventuale probleme.

Sistemul permite setarea de remindere pentru acțiuni si trimite notificări zilnice în legătură cu operațiunile ce trebuie efectuate.

De exemplu, sistemul permite automatizarea comunicării cu clienții care nu răspund sau facilitează setarea unui proces automat de lead nurturing. De asemenea, permite trimiterea unei oferte din doar câteva click-uri, atât prin email cât și prin sms.

Toate acțiunile stabilite pentru un lead sunt vizibile pentru supervizor și noul agent de vânzare care ar prelua un lead, în cazul în care cel inițial este în concediu sau a plecat din companie.

Mai mult, sistemul trimite notificări cu acțiunile care trebuie făcute într-o zi pentru un client sau pentru potențiali clienți, astfel încât fiecare oportunitate să fie exploatată la maximum.