Apple a avut o creștere interesantă pe acest segment de dispozitive purtabile (compania nu produce brățări, ci doar ceasuri inteligente) de 29%, dar nu suficient pentru a lua primul loc. Poziția numărul trei a fost menținută de Huawei, însă compania chineză suferă și la acest capitol și are o scădere de 54%. Clasamentul este completat de Fitbit și Samsung.

Xiaomi este pe prima poziție a producătorilor de smart band-uri (brățări de fitness) și în Europa Centrală și de Est, în al doilea trimestru din 2021, cu o creștere anuală de 96% și cu o cotă de 39% a numărului de unități livrate în T2, potrivit celei mai recente analize de piață publicate de Canalys. În această regiune, clasamentul este stabil, Apple păstrează locul doi, Huami locul trei și Samsung locul 4, în timp ce Huawei intră în top 5, deși a suferit o pierdere de 83%.

În trimestrul al doilea, segmentul de produse IoT și lifestyle al Grupului și-a menținut traiectoria de creștere rapidă din piețele externe. Veniturile din produse IoT și lifestyle din piețele externe a crescut cu 93.8% de la un an la altul în acest trimestru. Scuterele electrice, televizoarele inteligente, smart band-urile și ceasurile inteligente și-au menținut popularitatea pe piețele externe.

Până la data de 30 iunie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (în afară de telefoanele inteligente și laptopuri) de pe platforma AIoT a Grupului a ajuns la 374.5 milioane de unități, reprezentând o creștere de la un an la altul de 34.0%.