Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 1 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Cu YOXO clienţii îşi fac propriile reguli şi îşi pot reconfigura abonamentul lună de lună în funcţie de nevoile lor. Pot face asta instalând aplicaţia YOXO şi alegând unul dintre cele trei abonamente YOXO cu minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, împreună cu pachete de date mobile de 20 GB, 60 GB sau 100 GB.
În plus, până pe 31 octombrie 2020, toate abonamentele YOXO au preţuri şi mai mici.
De exemplu, acum cu doar 19 lei pe lună clienţii se bucură de minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, dar şi de 20 GB internet mobil, în timp ce abonamentul cu 100 GB din care 3.87 GB în roaming SEE, minute și mesaje naționale nelimitate este la doar 39 de lei pe lună.
În cazul în care internetul din abonament sau din opţiuni nu sunt este utilizat, aceştia primesc banii înapoi sub formă de reducere pe factura următoare sau direct pe card, dacă se doreşte renunţarea la abonament.
Astfel, clienţii pot uita de grija costurilor suplimentare la final de lună şi au libertatea de a-şi reconfigura abonamentul lună de lună alegând opţiuni suplimentare cu acces în roaming SEE, extra pachete de internet sau minute internaţionale.
Aceste beneficii sunt de acum şi mai accesibile pentru că toate abonamentele au acum preţuri mai mici, exprimate în lei, ceea ce înseamnă costuri previzibile, lipsite de fluctuaţiile cursului de schimb valutar.
Cu YOXO, clienţii au parte de flexbilitate şi de control total atât asupra resurselor cât şi asupra costurilor gestionate în întregime prin intermediul aplicaţiei mobile.
Aceştia pot adăuga resurse suplimentare oricând au nevoie, iar plata abonamentului se realizează digital, în mod automat la fiecare 30 de zile, folosind cardul bancar înregistrat în aplicaţie.
Toate informatiile despre abonament şi consum sunt disponibile în timp real în aplicaţie, fără a fi nevoie de vizite în magazin sau apeluri în call center, iar dacă clienţii au întrebări suplimentare, pot accesa oricând serviciul de Messenger, direct din aplicaţie.
Astfel, clienţii Orange PrePay sau cei cu abonamente Orange în afara perioadei contractuale pot trece la YOXO urmând câţiva paşi simpli direct din aplicaţie.
În cazul clienţilor din alte reţele, aceştia pot opta fie pentru un număr nou fie îşi pot păstra numărul actual prin portare întâi la o cartelă Orange PrePay şi apoi la YOXO.