UPDATE 2 februarie:

Campania de equity crowdfunding pentru Ziora este în derulare pe Seedblink, suma targetată fiind de 140.000 EUR. Pentru această finanțare, compania cedează 10% din capital. Runda demarată de Ziora este susținută de fondatori și un grup de business angels, angajând împreună 40.000 EUR. Evaluarea "pre-money" a companiei este de 1.26 milioane EUR.

Investiția va finanța promovarea brandului ZIORA, dezvoltarea echipei de vânzări și extinderea domeniilor de utilizare la nivel național și internațional. De asemenea, antreprenorii poartă discuții cu un fond de investiții care analizează posibilitatea de a se alătura în business pentru a accelera externalizarea.

Detaliile listării Ziora pot fi accesate aici.


Suma este necesară pentru promovarea brandului ZIORA, dezvoltarea echipei de vânzări și extinderea domeniilor de utilizare la nivel național și internațional. De asemenea, antreprenorii poartă discuții cu un fond de investiții care analizează posibilitatea de a se alătura în business pentru a accelera externalizarea.

Ziora este un software dedicat administrării afacerilor care necesită programări și este folosit, mai ales, de către saloane de înfrumusețare, wellness și SPA, cluburi sportive, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură și service-uri auto. Aplicația a fost dezvoltată de către Marius Chiriță, Irinel Bîrsan și Cătălin Bălinișteanu.

În anul 2020, s-au alăturat companiei și Silviu Chiriță, senior financial analist cu experiență în asset management, advisory și private equity și Lucian Rotar, prin S.C. Nexia Consulting S.R.L., antreprenor în serie și investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul IT&C, atât în țară cât și în străinătate.

“De când programările au devenit obligatorii, acest tip de serviciu a trecut din categoria «nice to have” în cea a unui «must have». Listarea pe SeedBlink înseamnă un pas prin care trecem de la zona de dezvoltare tehnică la cea de business, este o ocazie prin care vrem să atingem o cotă de piață de 10% pe segmentul saloanelor de înfrumusețare din România și să ne extindem în alte piețe din Europa”, afirmă Marius Chiriță, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicația Ziora.

"Ne bucurăm să listăm o companie care ajută un domeniu greu încercat de pandemia COVID-19, cel al saloanelor de înfrumusețare, încercând astfel să contribuim la relansarea economiei românești. Soluția Ziora permite companiilor din acest domeniu să își eficientizeze operațiunile și să fie mai bine pregătite pentru transformarea digitală de care au parte toate sectoarele economice “, declară Andrei Dudoiu, cofondator și CEO SeedBlink.

Fondatorii Ziora vor să creeze o comunitate de antreprenori și absolvenți ai cursurilor de profil care să își gestioneze afacerile în mod digitalizat si un market place pentru distribuitorii și prestatorii de servicii.

“Existența unui website propriu, pe care să-l poată modifica ușor, le va da acestora posibilitatea de a se promova, de a deveni vizibili în mediul online, de a crește. Comunitatea Ziora le va facilita accesul la distribuitori, formatori, prestatori de servicii, parteneri și clienți - conexiuni necesare pentru ca afacerile lor să aibă succes”, adaugă Marius Chiriță.

Managementul estimează că anul acesta se vor crea peste 250.000 de programări prin aplicație.

Fondatorii Ziora preconizează că până la finalul anului viitor compania va ajunge la o cifră de afaceri de un milion de euro în România și la 15.000 de clienți la finalul lui 2023.

În ceea ce privește extinderea internațională, antreprenorii au în plan ca în 2022 să intre pe piața din Ungaria și din Franța, în 2023.

Compania are ca obiectiv pentru acest an atragerea a 10% din piața națională de beauty și scalarea în două domenii noi - sănătate și auto. În aceste segmente noi, fondatorii își doresc să devină o platformă lider.

Printre serviciile oferite de platformă se numără: site personalizat pentru fiecare client, cu o componentă de e-commerce, modul integrat pentru programare online sincronizat în calendarul aplicației, comunicare directă între furnizori și clienți, programarea mai multor servicii din cadrul aceluiași abonament, reminder (SMS), gestiune atât a personalului cât și a produselor, notificare pentru evenimente importante (recurentă, ziua clientului persoană fizică, neprezentare), vânzare de produse atât direct din aplicație cât și comanda lor în momentul programării pentru a le ridica din salon.

Înainte de data programării, Ziora trimite clienților un SMS și/sau un email de reamintire pentru a crește rata de prezentare. În cazul în care clientul anuleaza programarea, în agendă se eliberează automat intervalul rezervat pentru a se putea crea o nouă programare.