eOKEY – unealta de administrare a afacerii creată la Cluj. Gratuitatate pentru companii mici și mijlocii

Compania clujeană Life is Hard (LIH) lansează astăzi o platformă software de gestionare a afacerii numită eOKEY.ro. Prețul platformei e de 14 euro, dar este gratuit pentru startup-uri.

Cu ajutorul noii aplicatii eOKEY, clujenii de la LIH își propun să ofere o soluție de management eficientă, accesibilă și performantă, care să contribuie la dezvoltarea unui mediul de afaceri sănătos și profesionist în România.

“Dezvoltarea aplicației a durat arpoximativ 2 ani, a presupus o investiție de peste 250.000 euro din partea companiei, iar aceste eforturi au fost făcute pentru că mediul de afaceri românesc nu a avut, până acum, acces la o soluție software performantă de managament al afacerii care să permită menținerea costurilor la un nivel accesibil și pentru micii intreprinzători”, menționează Erik Barna, CEO-ul companiei Life is Hard.

Barna

OKEY este o platformă de gestionare în Cloud a afacerii, destinată micilor antreprenori (PFA, SRL-D) și microîntreprinderilor (SRL-uri până în 50 de angajați), al cărei scop este să gestioneze și să organizeze optim procesele și resursele dintr-o firmă, prin uneltele software pe care le oferă spre utilizare. Platforma are ca scop gestionarea și eficientizarea celor patru tipuri de resurse (bani, angajați, clienți, timp), ajutând proprietarii de business și, implicit, pe angajații acestora, să își organizeze activitatea mult mai eficient. Aplicația organizează și automatizează o parte importantă a afacerii, permițând accesul în timp real la informații vitale despre activitățile de business.

Gratuit pentru startup-uri

Platforma este accesibilă online, pe bază de abonament lunar, fiind oferită gratuit spre utilizare pentru PFA-uri și SRL-D-uri.

“Dezvoltarea aplicației nu se oprește odată cu lansarea ei pe piață. În acest moment, am lansat doar modulele considerate CORE – minimum necesare pentru funcționarea sănătoasă a unui business. Sunt prevăzute încă 16 module care vor fi lansate pe parcursul perioadei de dezvoltare și consolidare a aplicației (în următorii 2 ani). În funcție de feedback-ul utilizatorilor, vom remodela prioritățile de dezvoltare pentru noile module prevazute și, de asemenea va urma o perioadă de specializare a aplicației pe anumite verticale din economie”, menționează CEO-ul Erik Barna.

Screen Shot 2016-01-18 at 14.38.03

Mesajul pe care compania clujeană dorește, astfel, să îl transmită către mediul de afaceri este unul pozitiv și de încredere: “E OKEY să faci business în România, dacă organizezi activitatea și o planifici eficient”, consideră Erik Barna. Primii utilizatori ai aplicației au raportat un proces de colectare mai mare cu 38%, o eficiență în facturare mai mare cu 70% și 42% mai multă eficiență în gestionarea cashflow-ului.

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".