Grovy e un startup creat la Frankfurt în decembrie 2020 de Justin Patrick Adam și Thomas-Christian Adam și care livrează alimente, dar și produse necesare oricui foarte rapid. Startup-ul practic oferă un supermarket online unde ai acces la alimente, băuturi, dar și produse de tipul încărcătoarelor de telefon, produse de birou, gadgeturi, produse de fitness sau lenjerie intimă.

Startup-ul activează într-o zonă care devine foarte aglomerată și intensă în România. eMAG a anunțat de curând lansarea unui asemenea serviciu, numit Freshful, iar companii precum Bringo, Glovo sau foodpanda oferă livrări de acest fel din magazine partenere sau din propriile lor depozite. Practic, aceste supermarket-uri în Cloud nu au un sediu fizic, dar pot avea stocuri de unde să livreze foarte rapid.

În momentul de față nu se știe data exactă de lansare în România pentru Grovy, dar România este anunțată ca a doua țară după Germania pe site-ul lor oficial. De asemenea, pe LinkedIn au fost publicate deja mai multe anunțuri de angajare pentru roluri precum Head of Operations în România, Marketing Manager, Category Manager, Content Creator, Social Media Manager. Pe lângă București, un alt oraș unde Grovy se va extinde va fi capitala Poloniei, Varșovia.

Grovy livrează peste 2.000 de produse în Germania în 10 minute, conform promisiunii oficiale. De asemenea, startup-ul vrea să aibă o abordare sustenabilă, atât prin ambalajele folosite, alegerea produselor (organice sau locale), dar și prin vehiculele folosite de către livratori, care vor fi biciclete sau scutere electrice, excluzându-se mașinile din discuție. Scopul Grovy e să ajungă în toate marile orașe din Europa.

Grovy va funcționa ca multe aplicații de livrare. Te uiți, introduci adresa și alegi produsele, iar acestea sunt livrate contra unui comision de livrare de către un curier rapid.