Astfel, retailerul va prelua numele Notino, grup din care face parte. Grupul internațional Notino a fost fondat în 2004 de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec (34 de ani). Sediul logistic global al companiei se află în capitala tehnologică a Cehiei, Brno. Cifra de afaceri a grupului Notino în 2016 a fost de 220 de milioane de euro.

Compania este prezentă în 14 țări din Europa (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, și România) precum și în SUA și Marea Britanie, și are în plane xtinderea în peste cinci noi piețe până la finalul acestui an.

În urmă cu două luni, grupul a achiziționat unul dintre cei mai vechi retaileri tradiționali specializați în produse de frumusețe din Germania, compania Mussler, cu sediul în Stuttgart.

De la lansarea sa, grupul a activat în diversele piețe sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro în Romania, sau parfums.cz în Cehia). La finalul anului trecut managementul grupului a decis să integreze toate operațiunile sale sub un singur nume, Notino. Procesul de rebranding a început atunci în Cehia, Germania și Austria, și continuă anul acesta cu piețe cheie, cum este și România.

În România, Aoro s-a lansat în 2009 și are peste jumătate de milion de clienți. În 2016, a raportat o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus față de 2015.

”Notino are planuri foarte ambițioase pentru viitor; suntem în plin proces global de rebranding și ne vom lansa pe noi piețe anul acesta”, a declarat Michal Zámec, fondator și CEO Notino.

La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, Gabriela Lungu, care a preluat funcția de Global Chief Marketing Officer.

Notino are azi peste 1.000 de angajați în cele 16 țări în care activează. Circa o jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online, iar comenzile sunt livrate către mai mult de 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA. Compania are 8 magazine fizice și altele în curs de lansare și 10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare.