Planul startup-ului de trotinete electrice vizează operațiunile din Franța, compania anunțând intrarea în Paris încă din vara anului trecut.
Astfel, Bird și-ar dori să ajungă să dețină în Paris cel mai mare birou al său pe pe piața europeană, startup-ul care pune la dispoziția utilizatorilor trotinete electrice dorindu-și să angajeze acolo 1.000 de persoane în următorii doi ani, după cum scriu jurnliștii TechCrunch.
Se pare că Parisul este o miză destul de importantă pentru americani. Chiar dacă este mai mic, ca întindere, comparativ cu San Francisco, Paris are o densitate mai mare a locuitorilor, deci a potențialilor clienți Bird. Și cum numărul turiștilor care vizitează capitala franceză este foarte mare (în 2018, Paris a înregistrat 40 de milioane de turiști, un număr record pentru oraș), Bird nu ar putea pierde ocazia de a avea acolo un puternic hub de business.
De altfel, în Paris sunt prezente 12 companii care oferă servicii de închiriere de scutere, printre cele mai cunoscute numărându-se Lime, Bird, Jump.
La începutul anului apăruse informația conform căreia, Bird, startup-ul de trotinete electrice, ar putea încheia o nouă rundă de investiții, de 300 de milioane de dolari, într-o rundă Seria C.
Startup-ul de trotinete electrice Bird a devinit unicorn la sfârșitul lunii mai 2018, când era evaluat la peste un miliard de dolari.
Foto: TechCrunch