Pe Vivre.ro, campania de Black Friday a început pe 15 noiembrie, seara, și s-a încheiat duminică, 18 noiembrie. În raport cu ediția de anul trecut, evenimentul a generat un volum total de vânzări în creștere cu 150%, depășind totalul înregistrat anul trecut încă din primele 24 de ore.

„Cea mai solicitată zi a fost, așa cum ne așteptam, prima zi de campanie, vârful de trafic fiind atins joi, la ora 21:00, când am înregistrat peste 20.000 de accesări simultane. Cele mai multe accesări web au venit de pe mobile, în proporție de 70% din totalul vizitelor pe site”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing, Vivre.

Majoritatea comenzilor urmează să fie achitate ramburs, cu toate acestea ponderea tranzacțiilor cu cardul a ajuns la 39%, în creștere față de ediția anterioară. Cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 3.021 de euro, fiind achitată cu cardul, iar cel mai scump obiect achiziționat a fost un colțar extensibil în valoare de 3.097 de lei. Cel mai ieftin produs a fost o decorațiune de perete, la prețul de 5 lei. Cele mai accesate categorii au fost Canapele, Covoare, Textile și Mobilier.

Bucureștiul se află în topul orașelor în funcție de numărul total de comenzi (40%), urmat de Cluj (8,6%), Timișoara (6,5%) și Iași (6%). 30% dintre produsele comandate de Black Friday au plecat deja către noii lor proprietari.

Anul acesta, peste 50.000 de modele au fost disponibile pe site, în stocuri de trei ori mai mari față de ediția trecută. Cele mai multe dintre produse au fost oferite exclusiv de Vivre, printre care se numără și produse de designer din fiecare categorie.

Foto credit: Vivre