Black Friday 2018 la eMAG, Flanco, Altex, PC Garage, evoMAG și alții. Ghidul complet înainte de sărbătoarea reducerilor

Află totul despre Black Friday 2019 la eMAG, evoMAG, Altex, Flanco și alții.

Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, cea mai mare campanie de Black Friday dedicată segmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toate produsele din stoc.

Campania de Black Friday 2018 se desfășoară pe platforma e-commerce www.itgstore.ro, unde vor fi disponibile atât produse din categoriile cititoare de coduri de coduri de bare, imprimante, puncte de vânzare, terminale mobile, infrastructură IT&C și consumabile, cât și soluții software, adresate companiilor din retail, transporturi și logistică, HoReCa, pharma, producție, sănătate, educație, utilități și sector public.

La ediția de anul acesta, IT Genetics oferă vouchere cu până la 30% reducere, care pot fi folosite pe o perioadă de patru luni pentru achiziția oricărui produs, și discount-uri de 50% la servicii ca suport tehnic pentru soluții, abonament suport telefonic și online și training de utilizare a echipamentelor. De asemenea, clienții beneficiază de transport gratuit pentru comenzile făcute prin aplicația mobilă ITGStore.ro pentru Android și iOS.

Black Friday 2018 pentru companii

“De șase ani consecutiv organizăm cea mai mare campanie de Black Friday pentru segmentul B2B. În tot acest timp am observat interesul tot mai crescut al companiilor pentru promoții, în special pentru produse ca imprimante de etichete, cititoare de coduri de bare și cântare electronice. De aceea, anul acesta avem în ofertă și vouchere cu discount pentru companiile care vor să facă orice achiziție oricând au nevoie, nu doar în ziua de Black Friday”, declară Liviu Mihai Sima, managing partner IT Genetics.

Campania de Black Friday 2018 pentru afaceri începe la ora 07.00, pe 16 noiembrie, pe www.itgstore.ro.

IT Genetics este un business început de Liviu Mihai Sima la vârsta de doar 18 ani, după absolvirea liceului, din pasiunea pentru tehnologie şi antreprenoriat, în parteneriat cu Ştefan Axinte. Lansată în 2007, la începutul crizei economice în România, IT Genetics a reuşit să se impună pe piaţă prin dezvoltare organică, inovare şi performanţă, business-ul crescând cu peste 50% în fiecare an. În 2017, IT Genetics a ajuns la o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro în România, compania având 50 de angajaţi şi servind clienți ca Mega Image, eMag, World Class, Kika, E-Boda, Gealan.