CLICK AICI PENTRU A VERIFICA OFERTA EMAG BLACK FRIDAY

Am aflat câteva date interesante de la 2Performant, una dintre cele mai importante companii de pe segmentul de marketing afiliat de la noi, în ceea ce privește evoluția vânzărilor online în joia de dinaintea lansării campaniei de Black Friday 2018 la eMAG, dar și din această dimineață.

Astfel, jumătate din cumpăraturile online din joia înainte de Black Friday au fost realizate de pe telefonul mobil.

Valoarea medie a unei tranzacții pe mobil a fost de 51 de euro și 83 de cenți (plus TVA) – o creștere de 20% față de valoarea medie a tranzacțiilor pe mobil din aceeași joi din 2017. În același timp, cumpărătura medie pe desktop/laptop a scăzut cu 23%, dar rămâne semnificativ mai mare decât cea de pe mobil – cu o valoare medie de 65,65 euro plus TVA.

Când a venit vorba de modă însă românii au cheltuit mai mult cu 15% pe mobil, valoare medie a unei tranzacții crescând de la 38,28 euro la aproape 44 de euro plus TVA.

Creșterea numărului de tranzacții în rețeaua 2Performant a fost de peste 100% 2018 versus 2017, cel mai mare avans fiind înregistrat seara, între orele 7 și 11 pm.

De altfel, serverele din e-commerce au înregistrat joi creșteri de trafic de peste 100% față de ziua anterioară.

Datele au fost prelucrate pe baza traficului și vânzărilor generate în ziua de joi 15 noiembrie, prin platforma 2performant.com.

În ceea ce privește eMAG, retailerul a înregistrat vânzări de 240 de milioane lei după primele două ore de Black Friday, cu mult peste anul anterior. Până la finalul zilei eMAG estimează că va depăși ținta de 400 de milioane de lei anunțată inițial. Black Friday a început la eMAG la ora la 6:56, înregistrând un interes maxim în istoria evenimentului, ceea ce a dus la suplimentarea stocului de promoții, care va continua pe tot parcursul zilei. eMAG a înregistrat peste 3.200.000 de vizite până la ora 10:00.

Toată oferta eMAG este aici și poți consulta și recomandările noastre.