Prin campania de Black Friday ediția 2020 cu implicarea producătorului Honeywell, unul din principalii parteneri, IT Genetics se adresează atât companiilor mari cât și afacerilor mici și medii care activează în domenii variate, de la producție și distribuție, retail sau e-commerce, transporturi, logistică sau transport de persoane, până la industria pharma, sănătate, utilități sau sectorul public.
Expertiza acumulată în cei 13 ani de existență ai companiei și portofoliul competent de produse și soluții, fac ca ediția 2020 a campaniei de Black Friday să rămână o ocazie foarte bună de aprovizionare cu consumabile uzuale și echipamente esențiale, cât și o șansă de a achiziționa cele mai noi tehnologii și echipamente cu impact semnificativ în reducerea costurilor și eficientizarea activității unei companii.
Campania de Black Friday ediția 2020 va avea loc pe www.itgstore.ro, platforma de e-commerce a companiei. Vor fi disponibile oferte din categorii precum cititoare de coduri de bare, imprimante de bonuri, imprimante de etichete, imprimante termice, terminale mobile, sisteme POS, puncte de vanzare, aparate de etichetat, consumabile și soluții software.
Astfel, oferta specială de Black Friday este în strânsă legatură cu nevoile clienților și partenerilor IT Genetics, pentru a oferi produse utile care, dincolo de prețul promoțional aduc beneficii reale după achiziție.
Cu oferte speciale și discount-uri de până la 90%, campania de Black Friday va păstra avantaje precum transportul gratuit oferit la toate comenzile cu o valoare de minim 150 RON și vouchere cu valoarea de 250 lei la prețul promoțional de 175 lei. Acestea pot fi folosite ulterior într-o perioadă de 4 luni pentru a cumpăra orice produs disponibil pe site-ul www.itgstore.ro.
"Ediția 2020 a campaniei de Black Friday ține cont de transformările apărute în domeniile de activitate pe care activează clienții și partenerii noștri. Pandemia Covid-19 a adus provocări și situații dificile pentru mediul de afaceri. Astfel, nu ne-am concentrat oferta doar pe soluții de optimizare și reducere a costurilor, adaugând și soluții special concepute pentru a ajuta afacerile care se confrunta cu neajunsurile cauzate de evoluția pandemiei și restricțiile impuse de autoritățile locale. Sunt convins că am reușit o pliere dinamică pe situația actuală și desigur, pe nevoile și feedback-ul generat de aceste nevoi și provocări, având astfel o campanie de Black Friday atractivă atât pentru clienții noștri vechi cât și pentru cei noi”, a declarat Ștefan Axinte, CEO IT Genetics.