Acest proiect special pentru peisajul HoReCa din București își propune să transforme peisajul culinar al capitalei, oferind experiențe gastronomice speciale atât pentru localnici, cât și pentru vizitatorii internaționali. Inaugurarea este estimată să aibă loc în al treilea trimestru al anului acesta.
Fosta hală Ford din Floreasca într-un food hall modern
Dezvoltatorul One United Properties derulează în prezent lucrări de restaurare pentru fosta hală Ford din București, imobil istoric care va fi modernizat și readus în circuitul public ca un spațiu mixed-use sustenabil, denumit One Gallery.
Marketta Food Hall, zona de gastronomie, va fi operată de Tomcat Hospitality și va aduce opțiuni culinare atent selectate, menite să atragă atât pasionații de gastronomie, cât și vizitatorii de zi cu zi.
„Prin conceptul multifuncțional pe care îl propune, One Gallery este un catalizator pentru transformarea Bucureștiului într-un punct de referință pe harta internațională a gastronomiei și ospitalității. Suntem mândri să contribuim la revitalizarea acestui sit istoric și la crearea unei comunități vibrante, care să atragă atât locuitori, cât și turiști din întreaga lume. Prin proiecte inovatoare precum acesta, reconfirmăm angajamentul nostru de a dezvolta destinații urbane sustenabile, care îmbină armonios patrimoniul arhitectural cu viziunea modernă a unui oraș dinamic și conectat la tendințele globale”, a declarat Mihai Păduroiu, CEO Office Division One United Properties.

Ce vor găsi vizitatorii la Marketta Food Hall
Cu un mix de branduri locale consacrate, dar și concepte noi internaționale, food hall-ul va integra diverse bucătării și se va diferenția de un food court clasic prin crearea unei experiențe elegante, comparabilă cu cea dintr-un restaurant.
Cu o suprafață de 6.000 mp spații interioare și exterioare, Marketta Food Hall va include restaurante, terase cu peste 2.000 locuri, spații de co-working, un members bar de tip speakeasy, 500 de locuri de parcare și multe altele.
„Prin Marketta Food Hall, ne așteptăm să redefinim experiența de dining a românilor, dar și standardele de consum urban, fiind adaptate la o gamă largă de momente, de la mic dejun, întâlniri de afaceri, after-work drinks sau cină cu familia, într-un ambient cu totul special”, a declarat Cătălin Gheorghe, CEO și fondator al Tomcat Hospitality. „Viziunea noastră este să creăm un spațiu vibrant și totodată o destinație, care nu doar să pună în valoare diversitatea culinară, ci și să întărească poziția orașului pe harta ospitalității globale și să transforme Floreasca în principalul punct de atracție al orașului Bucuresti, atât pentru locuitorii săi, cât și pentru turiștii care vin să ne viziteze Capitala”.
One United Properties își propune să contribuie la revitalizarea zonei Floreasca prin conceptele comerciale lansate odată cu inaugurarea One Gallery. După restaurare, galeria va include, pe lângă conceptul unic de food hall propus de Tomcat Hospitality, și spații de birouri certificate, o zonă de muzeu, care va celebra istoria acestui imobil, precum și o sală multifuncțională pentru spectacole de teatru, evenimente culturale, concerte, conferințe, adăpostită de luminatorul istoric care va acoperi etajul.

Valoarea brută de dezvoltare pentru One Gallery este estimată în prezent la 100 de milioane de euro, cea mai mare investiție privată din România în restaurarea unui imobil istoric, după cum spun reprezentanții companiei.