Dorința lui Radu Tănase e să deschidă 10-15 sedii noi cu ajutorul francizării. Prima franciză va fi deschisă în patru săptămâni.

Franciza va fi deschisă pentru Condimental de Calif, dar Radu Tănase explorează pe viitor și existența unei francize Calif.

Prima franciză va fi deschisă în aproximativ patru săptămâni în București, în zona Bucur Obor. Dorința fondatorului Calif e ca brandul Condimental să ajungă în orașele mari, iar Calif să atingă tot restul țării, pe lângă orașele mari.

O franciză Condimental de Calif costă 15.000 de euro, ca un one time only fee, pe lângă care se vor adăuga redevențele și contribuții de marketing.

Pentru un antreprenor e o investiție mare, dar poziționarea brandului vrea să fie una premium. Așadar, dacă te gândești să investești în această franciză, o unitate Condimental de Calif ajunge la 120.000 - 170.000 de euro în funcție de dimensiunea sediului.

"De vreo cinci ani, lunar, am 3-4 propuneri de francizare. Suntem din 2010 pe piață. De fiecare dată am venit cu explicația că nu suntem încă suficient de maturi și bine puși la punct în așa fel încât să acordăm franciza. Încă din anul 2 de funcționare avem în spate un centru propriu de producție. Orice materie primă e făcut în centrul nostru de producție. Eu pot asigura calitate constantă din centrul de producție pe care-l extindem la 1.000 de metri pătrați", a declarat Radu Tănase pe scena evenimentului Fast Forward Business Summit organizat de wall-street.ro.

Radu Tănase a fondat Calif și s-a extins cu două sedii vrând să reinventeze un produs destul de uzat, shaorma. De anul acesta a lansat și Condimental, un business separat, într-o zonă mai premium.

"Nu ne-am dezvoltat precum ne-am fi dorit, având frâna finanțărilor. Am început afacerea cu banii personali", a spus pe scenă Radu Tănase.

Foto - Ovidiu Udrescu