Campania „Ieșim la Masă!” a fost implementată în intervalul 6 iulie 2020 – 20 februarie 2021 și a avut ca obiectiv participarea la relansarea business-ului restaurantelor afectate de restricțiile impuse sectorului HORECA în pandemia generata de COVID-19.

În această perioadă, Edenred a promovat gratuit restaurantele partenere și a încurajat beneficiarii de carduri de masă Edenred Ticket Restaurant să își reia obiceiul de a mânca în oraș, atunci când a fost posibil, sau să comande preparate de la restaurante cu livrare la domiciliu.

Angajații care au efectuat cel puțin o tranzacție cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant la un restaurant, terasă, cantină, pizzerie, unitate de catering, ceainărie, cofetărie, bufet, cafenea, restaurant din rețeaua de parteneri Edenred au primit, prin tragere la sorți, premii sub formă de vouchere valorice, pentru a-și achita masa la restaurant.

”În 2020, un an atipic pentru business, am văzut o mobilizare comună la nivelul societății, în dorința de a susține industriile și categoriile vulnerabile să depășească această situație nouă și neașteptată. Programul <<Ieșim la Masă!>> a fost, alături de alte inițiative din mediul privat, un sprijin concret pentru industria ospitalității, care traversează, în continuare, o etapă fără precedent și a cărei relansare trebuie să rămână prioritară pentru noi toți. Vom continua și anul acesta să venim cu soluții pentru partenerii noștri din mediul privat și să susținem autoritățile în diverse inițiative, oferind aceleași servicii de calitate beneficiarilor și clienților din ecosistemul de beneficii Edenred România”, spuneDana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe.

Cu o investiție de aproape 200.000 de euro din partea Edenred România, campania ”Ieșim la Masă!” a cuprins acțiuni de promovare a restaurantelor partenere, cu scopul de a genera clienți din rândul beneficiarilor de carduri de masă și de a încuraja publicul larg să își reia obiceiul de a lua masa la restaurant, sprijinind, astfel, industria ospitalieră.

Daniel Mischie, Președintele Organizației HORA (Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România): „Într-o perioadă dificilă, în care restricțiile au pus presiune pe operatori, inițiativele de susținere a sectorului HORECA, așa cum a fost campania derulată de Edenred, ne-au ajutat să le redăm încrederea clienților în a-și relua obiceiurile de dinainte de pandemie. Ne așteptăm să intrăm ușor, ușor, în normalitate, odată cu redeschiderea parțială a restaurantelor în interior, evident în limitele prevăzute de lege, și cu măsurile de siguranță menținute în locații și de către clienți”.

”Campania ”eșim la Masă!” a fost o acțiune cu un impact extrem de important atât pentru noi, operatorii din HORECA, cât și pentru clienții noștri. Și spun asta gândindu-mă în special la suportul moral pe care noi și angajații noștri l-am primit prin aceasta acțiune, în momente când nu vedeam niciun element de speranță. Această campanie a fost o parte din motivația care ne-a făcut să mergem înainte, să ținem unitățile deschise, să luptăm pentru a menține vie una dintre cele mai frumoase industrii din lume. Pe de altă parte, le-a adus aminte clienților noștri că ieșirea la masă este un lucru firesc, chiar banal pentru mulți, dar de a cărui importanță nu ne-am dat seama până în momentul când ne-a lipsit. Le-a menținut aprinsă dorința de a ieși în oraș la masă, de a reveni la o viață socială activă cât mai repede. Astfel de acțiuni, prin care ne susținem unii pe alți, vor face ca lucrurile să revină repede la normal, chiar dacă normalitatea va fi puțin diferită față de ce știam noi. Sunt sigur că ne vom reveni curând, cu responsabilitate și cu încredere”, a precizat Călin Ile, Președintele Federației Industriei Hoteliere din România.

Campania „Ieșim la Masă!” este unul dintre proiectele pe care Edenred România le-a implementat anul trecut în contextul pandemiei de COVID-19, pentru a veni în sprijinul comercianților parteneri și al beneficiarilor soluțiilor sale digitale.