În luna decembrie FlipFlop lansa o campanie prin care cerea ajutorul comunității pentru a rezista până în ianuarie prin cumpărarea a 8.000 de burgeri salvatori. Astfel, FlipFlop a realizat un site de unde clienții pot comanda un burger cu 50 de lei, dar pot ajuta și în alte moduri, fie prin popularizarea campaniei sau organizarea unui eveniment pe Bulevardul Dacia 139.

Pe 2 ianuarie 2022 cei de la FlipFlop anunțau că au dat 604 burgeri salvatori până la 1 ianuarie, iar mobilizarea comunității i-a ajutat să împingă termenul limită cu încă o lună, adică 1 februarie. Mai sunt 7.396 de burgeri salvatori de dat pentru ca după 1 februarie afacerea să nu se închidă.

Poți susține FlipFlop la acest link pe site-ul de unde poți cumpăra vouchere la burgeri.

Pe site-ul campaniei cei de la FlipFlop menționează că „Suntem la un pas de închidere, dar facem burgeri pentru voi toți ca să ne salvăm”. Astfel, achizițiile sunt sub forma voucherelor, metodă pe care și alte business-uri au adoptat-o de la începutul pandemiei, mai ales în momentul când în lockdown-ul din 2020 toate locurile erau închise. Chiar dacă pare uneori că ce e mai greu a trecut, multe afaceri au dificultăți, mai ales după măsurile restrictive din ultima perioadă. Practic, campania de acum vrea să facă afacerea să supraviețuiască până-n primăvară, când redeschiderea terasei și vremea de afară s-ar putea să ajute afacerea.

FlipFlop s-a deschis în primăvara lui 2019, fondat de Ruxandra Papuc și fratele său Bogdan, conform unui material din Republica.ro. Ei menționează că în 2020 livrările i-au ajutat să supraviețuiască pandemiei economice, dar în 2021 lucrurile nu au mai mers la fel de bine.

Conform articolului citat, livrările au scăzut cu 60%, iar clienții din restaurant cu 90%, în timp ce octombrie 2021 a fost o lună foarte grea, deși se așteptau la o creștere a livrărilor. Ruxandra Papuc are 32 de ani și este director de creație la McCann România. Investiție de până acum în crearea FlipFlop a fost de 200.000 de euro până în prezent.