Iulian Stanciu, CEO al eMAG, a anunțat, în cadrul unei conferințe de presă, că 15 noiembrie este data la care ne vom bucura de reduceri de Black Friday anul acesta. Stanciu nu a dat mai multe detalii despre evenimentul de anul acesta, dar a arătat că 90.6% din produsele vândute în 2018 de Black Friday au fost la cel mai mic preț din an.
Mai mult, eMAG Black Friday a adus prețuri mai mici cu circa 15% decât cel al competitorilor.
Ziua de Black Friday 2018 a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG și produse comandate în valoare de 460 de milioane lei, reprezentând o creștere de 28% raportată la ediția de anul trecut.
”De Black Friday, comerțul online depășește comerțul tradițional, iar ediția din acest an ne-a întrecut așteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creșterea încrederii în comerțul online și în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătățite constant, al transparenței aduse de mediul online, al diversității de produse ce pot fi cumpărate și al prețurilor mai bune față de retailul tradițional. Acestea sunt cele patru direcții pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerțul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
De Black Friday 2018 la eMAG, pe lângă produsele electronice, IT și electrocasnice, românii au cumpărat și produse de sezon, precum: freze de zăpadă, lopeți, anvelope de iarnă, aeroterme, ghete și bocanci, dar și tigăi, mingi, detergent, instalații de brad sau jucării.