Magazinul online CEL.ro, business gestionat de compania Corsar Online, a raportat o creştere de 35% a cifrei de afaceri aferente anului trecut. Astfel, retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (aproximativ 53 milioane de euro), înregistrând cu 150.000 mai multe comenzi comparativ cu 2015.

ecommerce card online magazin retail

Din datele companiei, în 2016, telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015. Valoarea medie a unei achiziții de telefoane a crescut faţă de 2015 cu 25% şi se pare că în 2016 clienţii au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4,3 inci, iar în 2016 a fost 5 inci).

Electrocasnicele au înregistrat o creştere de 100%, iar categoria de componente şi echipamente IT de 40%. Televizoarele au crescut cu 60% ca număr de unităţi şi s-a observat o tendinţă crescută a interesului clienţilor pentru diagonalele de 55 – 65 inci şi caracteristici 4K.

În plus, vânzările din 2016 au fost susţinute şi de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri şi home & deco.

În ceea ce privește terminalele de pe care clienții au vizitat site-ul, în 2016 vizitele de pe dispozitivele mobile au ajuns la 42% din totalul vizitelor pe site. Tranzacţiile de pe aceste device-uri reprezintă însă în continuare doar 27% din totalul tranzacţiilor, majoritatea achiziţiilor făcându-se încă de pe desktop. Dispozitivele mobile au un potenţial din ce în ce mai mare să devină şi dispozitivele finale preferate în procesul de cumpărare - cumpărăturile de pe mobile au înregistrat o creştere de 72% faţă de 2015.

Oficialii companiei estimează ca 2017 să aducă un plus de de aproximativ 30% al business-ului CEL.ro, susţinut, printre altele, de diversificarea portofoliului de produse. Una dintre categoriile nou adăugate pe site este cea de asigurări RCA.