În urma acestei tranzacții, Teads va deveni o divizie a Altice. Liderul mondial în publicitatea video, fondat în 2011, dispune de o bază de 1,2 miliarde de vizitatori unici – 720 de milioane dintre aceștia accesează serviciile prin intermediul device-urilor mobile. Potrivit informațiilor furnizate de companie, veniturile Teads au crescut cu 44% în 2016, până la nivelul de 187,7 milioane de euro. Până în acest moment, Teads a primit finanțări în valoare de 55 de milioane de dolari pentru achiziții în domeniul tehnologic.

Totodată, Teads colaborează cu peste 500 de publisheri premium din întreaba lume și dispune de două centre de R&D în Franța (Montpellier) și la New York (SUA), unde lucrează peste 100 de ingineri și programatori. În toamna lui 2016, Brainient, startup-ul româno-britanic fondat în 2009 de Emi Gal și Andrei Bărăgan, specializat pe zona reclamelor video interactive, a fost achiziționat de Teads. Suma nu a fost făcută publică, însă jurnaliștii TechCrunch estimau că tranzacția s-ar situa la valoarea de 12 milioane de dolari.

În același timp, compania olandeză din domeniul telecomunicațiilor a mai cumpărat în 2016 Cablevision, o companie americană, pentru suma de 17,7 milioane de dolari, devenind astfel al patrulea furnizor de servicii prin cablu de pe piața americană, dar și platforma specializată în soluții de digital advertising, Audinece Partners (tranzacția a avut loc la începutul acestei luni).

Altice, care este pe locul doi în Franța, după Orange, ca business în domeniul telecom, a raportat o creștere de 02,% a veniturilor, până la nivelul de 23,5 miliarde de euro. În urma acestei tranzacții, Altice va putea să le ofere clienților soluții de advertising pe o multitudine de platforme, inclusiv TV, digital, mobile sau tablete.