În mod surprinzător, perioada 27-29 noiembrie și Cyber Monday, au adus vânzări mai mari companiei în comparație cu Black Friday românesc, 4 milioane de euro față de 2 milioane de euro, același trend menținându-se și pe piața românească (500.000 euro față de 300.000). Cea mai mare comandă din România a avut o valoare de 9500 de euro.

Afluxul maxim pe site a fost duminică după-amiază și seara, tendința fiind valabilă în ambele perioade cu reduceri. Față de o zi normală de noiembrie, traficul pe site a crescut cu 150%. Românii preferă să plaseze comenzile de pe telefonul mobil. În celelalte țări unde compania este prezentă, majoritatea comenzilor s-au făcut utilizând laptopul.

„În mod surprinzător, anul acesta, s-a modificat categoria de produse căutate de clienții din România. Ne obișnuisem, din anii trecuți, cu un interes crescut pentru categoria textilă (covoare, așternuturi), însă am fost plăcut impresionați să constatăm că în 2020 au fost la mare căutare canapelele. În cele două perioade cu promoții am reușit să vindem 35.000 de produse în România dintr-un total de 250.000 pe toate piețele.”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

„Cu toate că, în România, majoritatea comenzilor au fost efectuate prin plata cu cash la livrare, numărul de comenzi în care s-a solicitat plata prin card crește constant, ceea ce ne face sa sperăm că, anul viitor, această modalitate de plată va prevala’’, a mai menționat Vopařil.

Bonami desfășoară, în această perioadă, campanii inspiraționale pentru Crăciun și Sărbători, oferind sfaturi inedite atât pentru decorarea locuinței, cât și pentru oferirea celor mai inspirate cadouri. Până în data de 20 decembrie, fiecare leu, cheltuit pe site, va fi returnat în contul Bonami în data de 24.12.2020, sub formă de credite, ce pot fi folosite ca până la 20% reducere din valoarea totală a comenzii. Acestea sunt valabile până pe 31.12.2020, la miezul nopții.