Concluziile unui studiu arată că 55% dintre antreprenorii sociali din România sunt limitați de lipsa oportunităților de finanțare. Din fericire, există programe care sprijină inovatorii sociali. Competiția Chivas Venture premiază antreprenorii care își folosesc afacerile pentru a veni cu soluții la probleme sociale și de mediu. A fost lansată perioada de înscrieri pentru Chivas Venture 2019 și startup-urile pot aplica aici. Perioada limită pentru înscrieri este 31 octombrie.

Startup-urile acceptate în competiție vor concura în etapa locală, urmând ca fiecare câștigător din cele 20 de țări participante să intre în programul de accelerare de la Londra, care se va desfășura pe parcursul a trei zile. În cele din urmă, câștigătorii vor împărți 1 milion de dolari în funcție de anumite criterii.

În 2018, România a fost reprezentată în finala Chivas Venture de Taraba Virtuală, un business cu impact social care, prin intermediul unei aplicații mobile gratuite, aduce produse proaspete de la fermieri locali în farfuriile din orașe. Acesta a fost al treilea an consecutiv al României în competiție. Puteți urmări aici o emisiune video cu fondatorii startup-ului Taraba Virtuală.

Cine se poate înscrie în competiție?

Reprezentantul afacerii trebuie să aibă minimum 25 de ani și să vorbească limba engleză fluent pentru a participa în accelerator. De asemenea, startup-ul trebuie să fie înregistrat ca entitate cu scop lucrativ, fiind acceptate afaceri în faza seed, startup și growth. Acestea trebuie să aibă venituri maxime de 1,5 milioane de dolari pe an, măsurat în perioada septembrie 2017 - septembrie 2018.

Pe lângă investiția financiară, finaliștii globali vor figura pe site-ul Chivas Venture, iar campania internațională va ajunge la milioane de oameni din întreaga lume prin intermediul acțiunilor de PR & social media, oferind o expunere semnificativă afacerilor.

Mai multe informații referitor la termenii și condițiile de participare în competiție găsiți aici.