Lansarea platformei marketplace este un proiect creat ”pentru a veni în sprijinul clienților magazinului online”, potrivit unui comunicat. ”Principalul obiectiv a fost acela de a le propune consumatorilor o gamă variată de categorii și produse și de a le oferi o experiență completă în ceea ce privește procesul de cumpărare”. Printre noile categorii adăugate se numără: fashion, home&deco, bricolaj și accesorii. CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar în platformă, până în prezent, sunt înscriși 200 de furnizori și sunt listate peste 70.000 de produse.

Printre principalele avantaje pe care le vor avea partenerii care se înregistrează sunt accesul imediat la un număr mult mai mare de potențiali cumpărători fără investiții suplimentare în marketing, programare sau logistică cât și lipsa unor costuri fixe, partenerul plătind doar un comision atunci când un client face o achiziție.

Alt avantaj îl reprezintă asocierea cu un brand deja consacrat. Odată cu listarea pe marketplace, partenerul poate beneficia și de expertiza în marketing online dobândita de CEL.ro în cei 14 ani de activitate și astfel sa și reducă costurile prin prisma administrării mult mai eficiente a bugetului de marketing.

CEL .ro estimează faptul că marketplace-ul va genera 25% din totalul vânzărilor, în prima jumătate a anului 2018.

„Am reușit ca la finalul anului 2017 să punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace și să o lansăm către public în primele trei luni din 2018. A fost un efort susținut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intenționăm să creștem business-ul, dar în același timp vrem sa contribuim și la dezvoltarea comerțului din România. Ne dorim să oferim susținere și pentru alte segmente din retail-ul românesc și concomitent să păstrăm standardul de încredere al clienților noștri.” a declarat Tiberiu Pop, CEO-ul CEL.ro

În anul 2017 magazinul online a ajuns la o cifră de afaceri de 59 de milioane de euro și la 2,7 milioane de comenzi procesate. Vizitele pe varianta de mobile au crescut cu 50% față de anul precedent și ajung la 58% din totalul vizitelor pe site.