“Suntem într-un moment în care trebuie să fim solidari unii cu alții, să aducem împreună ce avem mai bun. Facem parte zi de zi din comunitățile locale, lucrăm împreună cu ele și credem în puterea comunității. Așa că am decis să ne implicăm și mai mult în susținerea lor, pentru a contribui la efortul comun de a trece cu bine peste această perioadă.

Printre inițiativele la care contribuim în mod direct și concret se numără susținerea fondului de urgență pentru spitale deschis de organizația Salvați Copiii. Suplimentar, colegii noștri din toată țara sunt în contact permanent cu unitățile medicale locale și le-am pus la dispoziție un fond din care le pot oferi suport financiar. Vrem să ajutăm repede și exact acolo unde este nevoia cea mai mare.

În plus, pentru că rolul principal al unei bănci este de a asigura susținerea ideilor care ajută la dezvoltarea societății, am decis să extindem suportul acordat, prin Acceleratorul BCR-InnovX, firmelor și antreprenorilor care propun soluții inovatoare în tehnologie pentru provocările din sănătate și economie induse de Covid-19.

Facem un apel către toată comunitatea de business, greu încercată zilele acestea, pentru a-și oferi sprijinul, în eforturile de combatere a pandemiei. Dincolo de cifre și orice fel de prognoze, avem datoria acum, mai mult decât oricând, să ne gândim cum putem contribui la binele societății – chiar și prin gesturi mici, idei și soluții pentru comunitate”, a declarat Sergiu Manea CEO BCR.

Măsurile BCR pentru IMM-uri și afaceri

”Pentru întreprinderile mici și mijlocii, Banca Comercială Română va oferi, la solicitarea clienților ale căror cifre financiare au fost verificate în relația cu banca, prelungirea facilităților de credit recurente, păstrând neschimbate costurile actuale. De asemenea, în continuarea măsurilor guvernamentale de sprijin a companiilor, BCR va facilita fluxul si distribuția schemelor de suport, contribuind, de asemenea, unde va fi necesar cu un flux simplificat de acordare a capitalului de lucru.

În același timp, în funcție de situația individuală a fiecărei companii, BCR va putea oferi o perioadă de amânare la plata ratelor de până la 6 luni, astfel încât să diminueze presiunea pe fluxul de numerar. Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile li se vor acumula și ulterior vor fi distribuite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

Pentru clienții persoane fizice, care tranzacționează uzual cu BCR, banca oferă amânarea obligației de plată la carduri de credit și overdraft cu 3 luni de zile. Dupa această perioadă, clienții vor relua plățile soldului (principal și dobânzi). Soluția implică faptul că dobânzile se calculează și vor fi reportate.

Pentru cazurile individuale afectate de situația epidemică, banca a stabilit un flux simplificat disponibil clienților pe pagina de internet https://www.bcr.ro/amana-rata și la telefonul *2227 (0800.801.227), oferind solutii individualizate de amânare cu până la 3 luni plata ratelor la credit, astfel încât să evite consecințe negative de raportare la Biroul de Credite. Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi acumulate și împărțite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

Citește toate măsurile luate de BCR în știrea start-up.ro de aici.