Ca măsură preventivă împotriva răspândirii coronavirusului, începând de astăzi, Takeaway.com va oferi livrare fără contact fizic direct. Această nouă măsură se aplică tuturor restaurantelor din platformă, iar curierii sunt instruiți să folosească soneria și să lase pachetul la ușa clientului. Această măsură va fi aplicată în toată Europa.

Cele de mai sus se adaugă măsurilor de siguranță deja implementate. În ultimele săptămâni, Takeaway.com a oferit instrucțiuni de sănătate și siguranță tuturor angajaților și șoferilor, iar membrii personalului sunt instruiți special în măsuri preventive corecte, precum și să raporteze situații suspecte. Compania distribuie, de asemenea, echipamente igienice în rândurile curierilor proprii, cum ar fi dezinfectantele de mâini.

Takeaway.com lucrează cu restaurantele partenere pentru a ne asigura că toate măsurile recomandate de sănătate și siguranță sunt implementate și respectate, în interesul clienților, al angajaților și al curierilor.

Takeaway.com colaborează în principal cu restaurante care livrează la domiciliu. În plus, în 92 de {{ora[58]}}șe, Takeaway.com livrează la domiciliu și de la restaurante care nu au propriul serviciu de livrare.

De la înființarea sa în anul 2000, Takeaway.com s-a dezvoltat rapid, ajungând pe primul loc în rândul serviciilor online de livrare la domiciliu din Europa continentală, desfășurând activități în Olanda, Germania, Polonia, Belgia, Austria, Israel, Elveția, Luxemburg, Portugalia, Bulgaria și România si Israel.

Măsuri luate și de Glovo și foodpanda

Glovo, serviciul de livrare rapidă care operează în prezent în 14 {{ora[58]}}șe din România, continua să livreze orice și în această perioadă, însă a anunțat ieri o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19.

Plecând de la minimizarea contactului direct și sporirea măsurilor de igienă și protecție, una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecția tuturor celor implicați într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacției în contextul epidemiei cu noul coronavirus, Covid-19.

În același timp, compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicație; iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

În contextul noilor evenimente legate de evoluția situației de coronavirus în România, foodpanda își încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului.

În ceea ce privește livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat și le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de igienizare zilnică pentru gențile livratorilor.