Câștigătorul va reprezenta România la competiția internațională din Copenhaga, unde va susține un pitch în fața unor parteneri și investitori internaționali. Costurile deplasării sunt acoperite cu sprijinul Banca Transilvania, câștigătorul primind consultanță gratuită în business și training pentru pitching.

Creative Business Cup este una dintre cele mai mari competiții internaționale din sectorul industriilor creative, la care participă sute de start-up-uri din peste 60 de țări, fiind o platformă de promovare și finanțare pentru produse/ servicii care au potențial de a fi scalabile pe piața globală.

Cei mai creativi antreprenori își vor prezenta ideile pentru a obține atât investiții, cât și premii în cash și servicii de peste 100.000 de Euro, bucurându-se de expunere în mediul internațional, în fața investitorilor și partenerilor.

În România, competiția este organizată de către Civitta România, companie ce spijină start-up-urile inovatoare prin servicii dedicate și mai multe programe suport, cu sprijinul Banca Transilvania.

Înscrierile pentru Creative Business Cup România au loc în perioada 8 – 30 Aprilie, iar antreprenorii trebuie să completeze un chestionar cu detalii despre idee (descrierea pieței, nevoia identificată, echipa), în limba engleză, care se regăsește online.

La Creative Business Cup România intră în concurs cele mai bune idei din domeniile Industriilor creative (design, arhitectură, arte și meșteșuguri, publicitate, film, video și fotografie, artele spectacolului, muzică, modă, gastronomie, edituri și presa, radio și televiziune, aplicații mobile și web, publicații virtuale, jucării și jocuri, inclusiv zona de IT & games), care sunt inovatoare și au caracter scalabil.

Criterii de selecție:

  • Produs/ serviciu din sfera industriilor creative, inclusiv ITC, care să fie cel puțin la nivel de prototip

  • Entitatea aplicantă să fie un start-up (înființat nu mai mult de 6 ani)

  • Produs/ Serviciu scalabil (să aibă potențial de dezvoltare și la nivel internațional)

  • Echipa (se vor puncta competențele și structura echipei)

În prima etapă vor fi selectați 5 antreprenori creativi, care vor primi consultanță în materie de business și financials și workshop-uri de fundraising și pitching, urmând ca în luna septembrie, pe baza unui pitch, să fie ales câștigătorul.

Câștigătorul selecției românești va concura pentru titlul de World’s Best Creative Entrepreneur și își va susține ideea în fața unui juriu format din peste 20 de experți internaționali, la Copenhaga, una dintre cele mai efervescente capitale europene din punct de vedere al designului și industriilor creative.

Citește aici o poveste în detaliu despre AppSeed, câștigătorii de anul trecut ai Creative Business Cup România.

Anul trecut, România a fost reprezentată de AppSeed – un instrument de automatizare software care îți permite să aplici template-uri vizuale într-un mod flexibil, în doar câteva minute. Appseed a luat și o investiție de la Techcelerator pentru dezvoltarea platformei.

Foto Sus - Echipa AppSeed, câștigătoare anul trecut a Creative Business Cup România