Engagement
Rata de interacțiune este esențială. Dacă oamenii interacționează, adesea înseamnă că aceștia se vor întoarce și vor căuta să stabilească o relație cu influencerul. Pe de altă parte, este important și modul de interacțiune, dacă este naturală și oamenii reacționează favorabil la activitatea influențatorului. Pentru că, în cele din urmă, audiența lui va răspunde la fel și la promovarea brandului tău.
Relevanță
Trebuie să te asiguri că un influencer are conținut relevant pentru brandul tău. Nu este o strategie bună să apelezi la un influențator care face reclamă la orice produs, de la ciocolată și șampon, până la cauciucuri pentru bicicletă și florării.
Interese comune
Ar trebui să compari personalitatea influențatorului cu demografia brandului tău. Ai șanse mai mari să ajungi la publicul țintă dacă acestea sunt similare, pentru că oamenii au încredere în cei care au convingeri și idei asemănătoare cu ale lor.
Platforma
La fel de importantă ca alegerea persoanei potrivite este și alegerea platformei pentru a spori gradul de recunoaștere a brandului. Desigur, greii rețelelor sociale, cum sunt Instagram, Facebook și YouTube, sunt printre cele mai bune opțiuni. Dar ține cont de faptul că trebuie să te adaptezi în funcție de nevoile tale și obiectivul campaniei.
Facebook este considerat a fi cel mai influent din grup și putem înțelege de ce, având peste 2 miliarde de utilizatori și numărul este mereu în creștere. YouTube are o influență semnificativă asupra adolescenților, 70% dintre ei fiind influențați de celebritățile de pe YouTube. În ultimii ani, influența socială pe Instagram a explodat. Aproape 80% dintre microinfluențatori folosesc Instagram pentru a distribui conținut. Acesta are peste 50% influență asupra obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor. Mai mult de 2 miliarde de dolari sunt cheltuiți anual pe Instagram, ca platformă de marketing.